کد خبر: 49084 A

شارلیز ترون علت مشاجره‌اش با تام هاردی را فاش کرد

شارلیز ترون علت مشاجره‌اش با تام هاردی را فاش کرد

شارلیز ترون پنج سال پس از اکران "مکس دیوانه: جاده‌ خشم" چیزی را ناگفته نگذاشته است.

ایران آرت: شارلیز ترون، بازیگر برنده‌ اسکار اخیراً در تاریخچه‌ی شفاهی نیویورک تایمز برای فیلم که هفته‌ی گذشته منتشر شد مشارکت کرده و جزئیات مشاجره با هم‌بازی‌اش "تام هاردی" را فاش کرده و می‌گوید این تنش‌ها از بی‌اعتمادی به "جورج میلر" کارگردان "جاده‌ی خشم" نشأت می‌گرفته است. نیویورک تایمز به تازگی بخش‌های دیگری از گفتگو با ترون را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و علت به وجود آمدن جو متشنج در محل فیلمبرداری را از زبان ترون فاش کرده است. 

ترون در مورد تنش‌های محل فیلمبرداری می‌گوید: "ما فیلمنامه نداشتیم، اجازه دهید از اینجا شروع کنیم. تصاویری در اختیار داشتیم. به عنوان بازیگر، بسیار عصبی‌کننده بود و هر بار که با او جلسه داشتیم باید می‌پرسیدم: "اینجا چه اتفاقی می‌افتد؟" او مردی بسیار دوست‌داشتنی است، و ناگهان در مورد مسائلی حرف می‌زند که هیچ ارتباطی به فیلم ندارد، چرا که او ۳۰ سال در مورد این فیلم فکر کرده. اما در نهایت وقتی از آن جلسات بیرون می‌آمدم با خود می‌گفتم: "هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد." حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که باید کمی بیشتر به او اعتماد می‌کردم و این می‌توانست فیلمبرداری را بسیار راحت‌تر کند." 

به گزارش ۳۰نما، ترون به یاد می‌آورد که وقتی از اولین کات سه ساعت و نیمه‌ی "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم" را دیده بسیار لذت برده. او می‌گوید: "معمولاً وقتی یک کات طولانی را می‌بینید، می‌گوید: "نه، خدای من، این قسمت باید حذف شود، تکراری است." اما هیچ‌ چیز در مورد این فیلم به نظر من تکراری نبود و من غرق در آن لحظات شدم. برای اولین بار در دوران بازیگری‌ام احساس کردم در فیلمی بازی کرده‌ام که می‌توان گفت اریجینال است. جورج استاد است و همه‌ی این‌ها در ذهن اوست."

مکس دیوانه

"مارگارت سیکسل" در پاسخ به این پرسش که چه چیزی از آن کات سه ساعت و نیمه حذف شده که فیلم را به دو ساعت رسانده می‌گوید بسیاری از آن لحظات بازی غیرقابل‌پیش‌بینی "تام هاردی": "تام کمی زیاده‌روی کرده بود. حتی در تعقیب و گریز پایانی، سعی کرد طنزی به فیلم اضافه کند و ما مجبور شدیم آن را حذف کنیم تا لحن جدی شود."

 

تام هاردی شارلیز ترون جاده خشم جورج میلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین