کد خبر: 49144 A

ثبت رکورد پرفروش‌ترین فیلم مستند در تاریخ

ثبت رکورد پرفروش‌ترین فیلم مستند در تاریخ

ایران آرت: مستند «آخرین رقص» در مورد تاریخچه‌ی افتخارات «مایکل جوردن» در شبکه‌ی ESPN پربیننده شد. این سریال با ثبت رکورد ۵.۶ میلیون بیننده به صورت میانگین برای ۱۰ اپیزودش، بر تمامی مستند‌های پیشین شبکه غلبه کرد. 

اپیزود نهم مستند توسط ۵.۹ میلیون بیننده مشاهده شد و ۱۰ درصد رشد را نسبت به هفته‌ی پیش‌تر نشان می‌داد. اپیزود ابتدایی سریال با ۶.۳ میلیون و اپیزود سوم با ۶.۱ میلیون بیننده پرمخاطب‌ترین اپیزودهای این سریال بوده‌اند. این در حالی است که اپیزود پایانی با کاهش بیننده مواجه شده و ۵.۴ میلیون بیننده را جذب کرده است.

به گزارش ۳۰نما، دو اپیزود ابتدایی «آخرین رقص» پربیننده‌ترین محتوای اریجینالی بود که از سال ۲۰۰۴ روی ایر می‌رفت و رکورد ۳.۶ میلیونی «تو بو را نمی‌شناسی» (You Don’t Know Bo) در سال ۲۰۱۲ را پشت سر می‌گذاشت. «آخرین رقص» که ششمین قهرمانی «مایکل جوردن» با «شیکاگو بولز» را در هشت سال روایت می کند، موجب رشد بینندگان شبکه‌ی ورزشی ESPN متعلق به دیزنی شد، اما پاندمی ویروس کرونا و لغو رویدادهای ورزشی در آن بی‌تأثیر نبود. 

این مستند قرار بود در ماه ژوئن همزمان با مسابقات نهایی ان‌بی‌ای روی ایر برود، اما با لغو این رویداد شبکه اپیزودهای آن را زودتر از موعد روی ایر برد.

 

فیلم مستند مایکل جردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین