کد خبر: 49154 A

واکنش ستاره "فرندز" به انتقادها و اتهام‌ها

واکنش ستاره "فرندز" به انتقادها و اتهام‌ها

بازیگر "فرندز" علت محبوبیت سریال پس از گذشت چندین سال این است که "جوانان نسبت به ارتباطات حضوری حس نوستالژی دارند."

ایران آرت: لیزا کودرا از سریال "دوستان" در برابر انتقادات دفاع کرد. او در تمامی ۲۳۶ اپیزود سریال سیت‌کام محبوب شبکه‌ی NBC نقش "فیبی بوفی" را بازی کرده است. در سال‌های اخیر، سریال به روایت داستان‌های "غامض" متهم شده و نسل‌های جدید معتقد بودند که سریال جنسیت‌زده است و به اندازه‌ی کافی دارای شخصیت‌های غیر-سفید‌پوست نیست. 

کودرو در مصاحبه با "ساندی تایمز" در مورد اینکه اگر سریال "دوستان" امروز روی ایر می‌رفت با چه واکنشی مواجه می‌شد می‌گوید: "کاملاً متفاوت می‌شد. بدون تردید تمامی بازیگران آن سفیدپوست نمی‌بودند. نمی‌دانم جز این چه تفاوت‌هایی می‌توانست داشته باشد، اما به نظر من باید به عنوان یک اثر تاریخی به آن نگاه کرد نه اینکه اشکالاتش را جست."

کودرو در ادامه می‌گوید علت محبوبیت سریال پس از گذشت چندین سال این است که "جوانان نسبت به ارتباطات حضوری حس نوستالژی دارند."

به گزارش 30نما، کودرو به زودی در فصل اول سریال "نیروی فضایی" نت‌فلیکس در کنار "استیو کارل" دیده خواهد شد. علاوه بر این، او باید در ویژه‌برنامه‌ی دورهمی عوامل و بازیگران سریال "دوستان" که قرار است اواخر تابستان فیلمبرداری شود حضور پیدا کند. این ویژه‌برنامه ۱۶ سال پس از پخش اپیزود پایانی سریال "دوستان" پخش می‌شود، قرار بود ۲۷ می و همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max روی ایر برود اما ویروس کرونا فیلمبرداری آن را به تأخیر انداخت.

کودرو از مشکلات رعایت فاصله‌گیری اجتماعی در حین برگزاری مراسم تدفین مادرش هم گفته است. مادر کودرو فوریه گذشته از دنیا رفت و او درخواست کرده بود که در مراسم افراد به علت شیوع ویروس کرونا یکدیگر را در آغوش نگیرند. 

کودرو در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" می‌گوید: "من تنها کسی بودم که از ربی خواستم به همه بگوید افراد یکدیگر را در آغوش نگیرند برای اینکه همگی ما در یک اتاق اورژانس در کنار مادرم بودیم. تصمیم بسیار سختی بود زیرا ما به تازگی با واژه‌ی "فاصله‌گیری اجتماعی" آشنا شده بودیم." او در ادامه می‌گوید: "بعضی افراد درک کردند اما اغلب به گونه‌ای به من نگاه می‌کردند که گویی یک هیولا هستم."

کودرو می‌گوید:‌ "این مسئله قلب مرا به درد می‌آورد وقتی که والدین را می‌بینیم، به‌ویژه آن‌هایی که در بخش سلامت کار می‌کنند. آن‌ها وقتی به خانه می‌آیند باید بگویند: "سلام، یادت که نرفته باید از مامان فاصله بگیری." یک کودک سه ساله چطور باید این مسئله را درک کند؟"

 

فرندز سریال فرندز لیزا کودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین