کد خبر: 49240 A

ادامه ماجراهای عاشقانه خانم بازیگر بلوند

ادامه ماجراهای عاشقانه خانم بازیگر بلوند

ویترسپون در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کند که دلسوز زنان دیگر است و تصمیم می‌گیرد در دانشگاه هاروارد در رشته حقوق درس بخواند تا دل نامزدش را دوباره به دست بیاورد.

ایران آرت: در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بودند که در قسمت جدید، ریس ویترسپون بازی می‌کند و اکنون دو نویسنده، یعنی میندی کالینگ و دن گور، دستیار کارگردان فیلم بروکلین نُه-نُه، برای نوشتن آن دست به کار شده‌اند.

به گزارش ایران‌آرت، شرکت هِلو سانشاین متعلق به ویترسپون که در نقش ال وودز بازی می‌کند، تهیه‌کننده این فیلم است. این شرکت اخیراً ناظر تهیه مجموعه "آتش‌های کوچک در همه‌جا" متعلق به آمازون بوده است.

به نقل از ایندیپندنت، کالینگ و گور امیدوارند که موفقیت اولین فیلم این مجموعه به آن‌ها کمک کند.  مدتی طول کشید تا آن فیلم شرکت ام‌جی‌ام را به موفقیت تجاری برساند، اما سرانجام در سال ۲۰۰۱ به فروش خالص ۱۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری در جهان رسید.

ویترسپون در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کند که دلسوز زنان دیگر است و تصمیم می‌گیرد در دانشگاه هاروارد در رشته حقوق درس بخواند تا بلکه بتواند علیرغم رفتار تحقیرآمیز سایر همکلاسی‌هایش، دل نامزدش را دوباره به دست بیاورد.

قسمت دوم این مجموعه نیز به نام "سرخ، سفید و  بلوند" که در سال ۲۰۰۳ روی پرده آمد، به فروش خالص ۱۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلاری در جهان رسید و نسخه دی‌وی‌دی آن هم از سال ۲۰۱۳ به بازار آمد.

کالینگ فیلم‌نامه‌نویس اپیزودهایی از مجموعه تلویزیونی آمریکایی "اداره"  بوده است و پارسال نیز نویسنده و بازیگر در کمدی "آخر شب" بود.

در حال حاضر تاریخی برای  روی پرده آمدن قسمت سوم "قانوناً بلوند" اعلام نکرده‌اند.

 

هالیوود ریس ویترسپون قانونا بلوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین