ایران آرت: شارلیز ترون با فیلم‌های "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم"، "بلوند اتمی" و چندگانه "سریع و خشن" توانایی‌های خود در نقش‌های اکشن را ثابت کرد. تازه‌ترین اثر او در این ژانر "گارد قدیمی" نت‌فلیکس است که در آن نقش رهبر گروهی از سربازان نامیرا را بازی می‌کند. هویت این گروه پس از مدت‌ها ناگهان فاش می‌شود و آن‌ها در حالی که عضو جدیدی را کشف می‌کنند باید برای دوباره چاره‌ای برای مخفی شدن بیندیشند. 

​این فیلم اقتباسی از یک رمان مصور به نویسندگی "گرگ روکا" به همین نام است. روکا در نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم هم مشارکت کرده است. کارگردانی فیلم به "جینا پرنس-بایث‌وود" سپرده شده که بیشتر با فیلم‌های "عشق و بستکتبال" و "آنسوی نورها" شناخته می‌شود.

به گزارش ۳۰نما، ترون در نقش "اندی"، رهبر یک گروه مخفی متشکل از سربازان نامیرا را بازی می‌کند که قرن‌ها از زمین میرا محافظت کرده‌اند. اما وقتی گروه برای انجام یک مأموریت اضطراری دوباره گرد هم می‌آیند و توانایی‌های‌شان فاش می‌شود، اندی و "نایل" با بازی "کیکی لین" جدیدترین عضو گروه، باید مسؤلیت از بین بردن تهدید را بپذیرند. 

دیگر بازیگران فیلم در کنار ترون، "کیکی لین" ستاره‌ی فیلم "اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد"، "مروان کنزاری" بازیگر "علاءالدین"، "ماتیاس شونارتس" و "چیوتل اجیوفور" خواهند بود.

نت‌فلیکس "گارد قدیمی" را در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

 

کد خبر: 49254 |

شارلیز ترون رئیس سربازان نامیرا شد/ فیلم

نت‌فلیکس "گارد قدیمی" با بازی شارلیز ترون را در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

ارسال نظر