ایران آرت: تیزر بین‌المللی فیلم سینمایی "بی‌وزنی" به نویسندگی و کارگردانی مهدی فردقادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته، همزمان با حضور در بخش مسابقه هفدهمین دوره جشنواره سالنتو ایتالیا رونمایی شد.

فیلم "بی وزنی" که پیش از این، جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو و کارولینای شمالی آمریکا را به دست آورده بود، در جدیدترین حضور جهانی خود میان ۱۰ فیلم بخش مسابقه جشنواره سالنتو انتخاب شده است که شهریورماه سال جاری (۱۳۹۹) در جنوب ایتالیا برگزار خواهد شد.

"بی‌وزنی" به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها، تنها یک هفته در سینماها اکران شد و با توجه به تداوم تعطیلی سینماها از ادامه اکران انصراف داد و به زودی از طریق فیلیمو و شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

"بی وزنی" قصه ای زنانه دارد و در یک شب عروسی و روز بعد از آن روایت می شود که داماد مراسم را ترک کرده است. در این بین؛ عروس، مادر داماد، خواهر داماد و معشوقه داماد با یکدیگر دچار چالش می شوند و فیلم با روایت غیرخطی، روابط هر کدام از این زن ها با داماد را افشا می کند.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون امیرعلی دانایی؛ بهاره کیان‌افشار؛ جلال فاطمی؛ نسیم ادبی؛ تینا پاکروان؛ یاسر جعفری و سپیده مرادپور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

کد خبر: 49356 |

ماجراهای عجیب شب عروسی بهاره کیان‌افشار/ فیلم

بهاره کیان‌افشار، امیرعلی دانایی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی و تینا پاکروان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر