کد خبر: 49549 A

درسا سریال "بزنگاه" در نوجوانی چه می‌کند؟/ از همکاری با رضا عطاران تا آهو شدن در بانوی عمارت/ عکس‌های تازه از نیکی نصیریان

درسا سریال "بزنگاه" در نوجوانی چه می‌کند؟/ از همکاری با رضا عطاران تا آهو شدن در بانوی عمارت/ عکس‌های تازه از نیکی نصیریان

این روزها که سریال "بزنگاه" از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود، بار دیگر بینندگان تلویزیونی از دختر شیرین رضا عطاران در این سریال می‌گویند، دختری که حالا یک بازیگر نوجوان است.

ایران آرت: سریال‌های طنز رضا عطاران پای ثابت ماه های رمضان دهه هشتاد بودند و گرچه عمده نقش آفرینان آن‌ها بازیگران باتجربه عرصه ی کمدی بودند اما چهره های جوان و تازه‌کاری هم در این سریال‌ها به عرصه ی بازیگری معرفی شدند که بعدها توانستند اسم و رسمی در سینما و تلویزیون پیدا کنند مثل هنگامه حمیدزاده، سوسن پرور و غیره.

اما یکی از این چهره‌های جدید بازیگر کم سن و سال نقش درسا در سریال بزنگاه رضا عطاران بود که در ماه رمضان سال ۸۷ از شبکه سه سیما پخش می شد. درسای کوچک سریال بزنگاه تنها فرزند شخصیت نادر بود، مرد معتادی که نقش آن را رضا عطاران برعهده داشت. نیکی نصیریان یا همان درسای سریال خاطره انگیز بزنگاه، در همان زمان با وجود سن کمش به خاطر بازی خوب و شیرینی ذاتی اش بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حالا که ۱۲ سالی از پخش این سریال می‌گذرد می‌خواهیم با نیکی نصیریان بیشتر آشنا شویم و ببینیم حالا کجا و مشغول چه کاری است.
 

نیکی نصیریان 1


به گزارش روزیاتو، نیکی نصیریان متولد ۱۳۸۲ در تهران است. او کار بازیگری را از سن ۵ سالگی با بازی در نقش درسا در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران آغاز کرد. از قرار معلوم نیکی اولین بار از طریق دخترعموی مادرش به رضا عطاران معرفی و بعد از تست برای نقش درسا انتخاب شد.


نیکی نصیریان 2
 

نیکی نصیریان بعد از سریال بزنگاه، در چند اثر سینمایی و تلویزیونی دیگر هم حضور پیدا کرد از جمله فیلم های سینمایی من و زیبا و سریال کلاه پهلوی. با این حال، رفته رفته حضور کمرنگ تری در عرصه ی بازیگری پیدا کرد تا آنکه در سال ۹۷، در حالی که ۱۵ سال داشت با سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد به تلویزیون بازگشت.

نیکی نصیریان 3


نیکی در سریال بانوی عمارت نقش آهو را برعهده داشت که از شخصیت های اصلی کار بود. این تجربه باعث شد نام نیکی نصیریان بعد از سال ها دوباره سر زبان ها افتد و او بار دیگر مورد توجه قرار گیرد، به خصوص که سریال بانوی عمارت بسیار پربیننده شد و این مسأله به موفقیتی برای نیکی نصیریان تبدیل شد.


4
نیکی نصیریان در کنار حسام منظور، همبازی‌اش در سریال بانوی عمارت
 

نیکی نصیریان در مصاحبه ای که در آن زمان درباره ی سریال بانوی عمارت داشت گفت ابتدا قرار بود آهو شخصیت اصلی سریال باشد و حتی اسم سریال آهو بود اما بعدها که بازیگران دیگر کار انتخاب شدند نقش آهو کمتر شد و نام سریال هم تغییر کرد.

نیکی در مصاحبه ی خود گفته بود در فاصله ی سریال های بزنگاه و بانوی عمارت در هیچ کلاس بازیگری ای شرکت نکرده و بازیگری را خودآموخته یاد گرفته بود و گرچه در این فاصله در ۳۵ پروژه ی سینمایی و تلویزیونی دیگر حضور پیدا کرده بود اما هیچ کدام به اندازه ی بانوی عمارت دیده نشدند.

77


به نقل از روزیاتو، نیکی نصیریان که حالا دانش آموز است و در مقطع دبیرستان تحصیل می کند درباره ی تصمیم خود درباره ی آینده ی حرفه اش گفته: "من از همان زمان ورودم به عالم بازیگری، زمانی که بچه بودم و خیلی نمی توانستم برای آینده ام تصمیم بگیرم، به این نتیجه رسیدم که بازیگری را پس از تحصیل اولویت دومم بگذارم. الان در رشته تجربی مشغول تحصیل هستم و دوست ندارم تمام زندگی ام معطوف بازیگری شود."

در ابتدای ورود نیکی نصیریان به دنیای بازیگری شایعه شده بود او نوه ی علی نصیریان است. نیکی در مصاحبه ای تأیید کرده که نسبت دوری با علی نصیریان دارد اما گفته که او نوه این بازیگر پیشکسوت نیست و علی نصیریان هم نقشی در ورود او به کار بازیگری نداشته.

برخی از آثار مشهور نیکی نصیریان:

فیلم های سینمایی:

دونده زمین

من و زیبا

به دنیا آمدن

سریال ها:

بزنگاه

مسافران

کلاه پهلوی

بانوی عمارت
 

تصاویری از اینستاگرام نیکی نصیریان:


نیکی نصیریان 7


نیکی نصیریان 8


نیکی نصیریان 9

نیکی نصیریان 10
 

نیکی نصیریان 12

 

 

رضا عطاران سوسن پرور بزنگاه نیکی نصیریان هنگامه حمیدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین