کد خبر: 49564 A

صابر ابر قورباغه را قورت داد

صابر ابر قورباغه را قورت داد

سریال "قورباغه" با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده، از نوید محمدزاده و صابر ابر تا سحر دولتشاهی و فرشته حسینی، به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

ایران آرت: سریال "قورباغه" از آثار موردانتظار سال 1399 است که دیگر چیزی هم به پخشش در شبکه نمایش خانگی نمانده است. این سریال پر از اولین‌هاست؛ از جمله اولین تجربه سریال‌سازی هومن سیدی و اولین تجربه حضور نوید محمدزاده و صابر ابر در یک سریال تلویزیونی. همچنین ترکیب بازیگران سریال هم جالب است و بسیاری از ستاره‌های این سریال برای نخستین بار در مقابل هم بازی می‌کنند. به همین خاطر مخاطبان زیادی مشتاقند این سریال را تماشا کنند. 

به گزارش ایران‌آرت، این مجموعه داستانی درام و اجتماعی به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.
در خلاصه داستان این سریال آمده‌است: "من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم."

نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج، محمدامین شعرباف، نیما مظاهری، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی بازیگران این سریال هستند.

​صابر ابر که یکی از بازیگران اصلی "قورباغه" است، در واپسین روزهای فیلمبرداری سریال از دشواری‌های آن نوشت. ابر تصاویری از خود در قورباغه منتشر کرد و نوشت: "قورباغه را قورت دادم"

یکسال و چند ماه پیش وقتی پیشنهادِ سریال قورباغه پیش آمد، پیش از هر چیز برایم همکاری با گروهی درجه یک و حرفه‌ای خوشحال کننده بود .

اما مدام فکر می‌کردم چطور باید یکسال و چندی خودم را مدیریت کنم.

خیلی سخت است، باور کنید! برای من که تجربه سریال نداشته‌ام .

امروز ۳۸۰ روز است که من برای سریالِ قورباغه آفیش می‌شوم.روزها و شب‌ها.

حالا به راستی قورباغه‌ام را قورت دادم."

812323

​این بازیگر همچنین از عوامل پشت صحنه سریال "قورباغه" تشکر کرده است. این سریال ۱۶ قسمتی تابستان سال جاری با تهیه‌کنندگی علی اسدزاده به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.  

 

هومن سیدی صابر ابر نوید محمدزاده سحر دولتشاهی قورباغه سریال قورباغه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین