کد خبر: 49606 A

حاشیه‌های عجیب سریال "پرگار" از زبان بازیگرش

حاشیه‌های عجیب سریال "پرگار" از زبان بازیگرش

بازیگر سریال "پرگار که اخیراً روی آنتن شبکه یک رفت از پشت پرده‌های این سریال گفت و آن را یک تجربه بسیار بد نامید.

ایران آرت: تیما پوررحمانی که با سریال "آسمان همیشه ابری نیست" محصول سال 89 شناخته می‌شود، این شب‌ها سریال "پرگار" ساخته شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی پدرش امیر پوررحمانی را از شبکه یک روی آنتن دارد و با کاراکتر "فرزانه" در این مجموعه دیده می‌شود.  او در رشته سینما و ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و علاوه بر بازی در تئاتر، در زمینه گویندگی هم فعالیت می‌کند. 

​گفتگوی این بازیگر با روزنامه خراسان را در ادامه می‌خوانید.

اولین تجربه شما در بازیگری سریال "آسمان همیشه ابری نیست" بود؟

اولین تجربه‌ام سریال "خاله سارا" بود که حدود پنج یا شش سالم بود که در آن بازی کردم، در واقع آخرین کار تصویری که از من پخش شد سریال "آسمان همیشه ابری نیست" بود. چون بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت می‌کنم، زیاد فیلم یا سریال بازی نمی‌کنم.

پس در طول این سال‌ها، خودتان خواستید که در سینما و تلویزیون، حضور کمرنگی داشته باشید؟

بله، انتخاب خودم بوده که کم‌کار باشم، خیلی نمی‌توانم با مدیوم تصویر ارتباط برقرار کنم، تئاتر همیشه حال بهتری به من می‌دهد. حدود 15 سال است که در تئاتر فعالیت می‌کنم.

پس شما به وجود مافیا در سینما اعتقادی ندارید؟

سالیان سال، ظلمی که به من شده این بوده که چون پدرم در این حرفه هستند، همیشه فکر می‌کردند که من به خاطر پدرم است که کار می‌کنم، به همین دلیل تئاتر را انتخاب کردم تا کاملا از این فضا دور شوم. مافیا تا حدی، نمی‌گویم کامل و مطلق، وجود دارد اما به تازگی کارگردان‌هایی پیدا شده‌اند که از استعدادهای جدید استفاده می‌کنند، سمت بازیگران تئاتری رفته‌اند و از هنر آن‌ها استفاده می‌کنند. واقعا مطلق نمی‌توانم بگویم مثل خیلی سال قبل فقط مافیا وجود دارد، اوضاع خیلی بهتر شده است.

پدر شما به عنوان تهیه‌کننده سریال "پرگار" چقدر در حضور شما در این مجموعه نقش داشت؟

همان طور که در سریال "آسمان همیشه ابری نیست" نقش کمی داشتند، در این سریال هم نقش بسیار کمی داشتند. 

با توجه به صحبت‌هایتان درباره دوری خودخواسته از سینما و تلویزیون، چه شد که تصمیم گرفتید در سریال "پرگار" بازی کنید؟

سریال فیلم نامه و پرداخت خوبی داشت و شخصیت "فرزانه" هم کاراکتر خوبی بود اما متاسفانه فیلم نامه تغییر کرده، بخش زیادی از کاراکتر حذف شده و خروجی‌ سریال که الان می‌بینیم، آن چیزی نیست که من کار کردم. بنابراین خودم تا به حال دو یا سه قسمت از سریال را دیده‌ام و اصلا دلم نمی‌خواهد کار را ببینم.

0a17e0a0-ed13-48c7-89e8-7e6a7b1d6876

تغییرات به دلیل ممیزی بود؟

نه خط قرمزی وجود نداشته، یک سری سلیقه‌ها، ناگهان از جانب یک آدم یا تعدادی از افراد در کار اعمال می‌شود و شاید بعضی جاها برمی‌گردد به همان مافیایی که می‌فرمایید. اتفاقا این ظلم‌ها در حق منی که افراد از بیرون نگاه می‌کنند و می‌گویند فلانی پدرش تهیه‌کننده است هم اتفاق می‌افتد. من هر روز که می‌رفتم سر فیلم برداری، ناگهان می‌دیدم فلان سکانسم حذف شده است!

چقدر کارگردان را در این اتفاق مقصر می‌دانید؟

99.5 درصد!

پس با این اوصاف از نتیجه نهایی بازی در سریال "پرگار" راضی نیستید؟

اصلا، تجربه بسیار بدی بود. هرچقدر از تجربه بازی در سریال "آسمان همیشه ابری نیست" راضی بودم و حال خوبی برای من داشت این کار نه. البته با عواملی مانند خانم گلچین، خانم کوثری و آقای بابک کریمی کار کردم که برایم لذت‌بخش و باعث افتخار بود. هرچقدر با این افراد کار کنی، بیشتر می‌توانی رفتار حرفه‌ای را یاد بگیری.

گفته می‌شد "پرگار" فصل دوم "آسمان همیشه ابری نیست" است، در صورتی که قصه و شخصیت‌ها ارتباطی به آن سریال ندارند.

تقریبا می‌توانیم بگوییم فصل دوم آن سریال بود اما تغییراتی در فیلم نامه اتفاق افتاد. تنها پل ارتباطی که می‌توانیم بگوییم بین این دو سریال وجود دارد، مدرسه و خانواده است. قرار بود فصل دوم آن سریال باشد اما نشد.

مرجانه گلچین سریال خانم بازیگر سریال پرگار آسمان همیشه ابری نیست تیما پوررحمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین