کد خبر: 49671 A

انتقاد تند تینا پاکروان از بازیگران ایرانی/ شارلیز ترون زیبایی‌اش را ویترین نکرد

انتقاد تند تینا پاکروان از بازیگران ایرانی/ شارلیز ترون زیبایی‌اش را ویترین نکرد

تینا پاکروان نوشت: برخی بازیگران ایرانی با صورت‌های دست‌کاری شده خود را بیشتر شبیه مدل‌ها می‌کنند و یا بادی بیلدینگ رفته و بدن خود را به گونه‌ای دیگر فقط برای نقش‌های خاص ترییت می‌کنند.

ایران آرت: تینا پاکروان، بازیگر و کارگردان سینما با اشاره به بازی تحسین برانگیز شارلیز ترون در فیلم "هیولا" که برای او اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به همراه داشت، به انتقاد از برخی بازیگران ایرانی پرداخت.

​به گزارش ایران‌آرت، کارگردان فیلم‌های "نیمه شب اتفاق افتاد" و "لس آنجلس" تهران در یادداشت خود نوشته است: "داشتم به بازیگری فکر می کردم به معنای مطلق کلمه و اینکه سوپراستار زیبایی چون چارلیز ترون برایش هنوز انقدر بازیگری مهم هست که حاضر است برای نقشش چاق شود، زشت شود ، ابرو بتراشد و تبدیل به هیولا گردد.

از طرفی بازیگران اینجا را می‌بینم که برخی با صورت‌های دست‌کاری شده خود را بیشتر شبیه مدل‌ها می‌کنند و یا بادی بیلدینگ رفته و بدن خود را به گونه‌ای دیگر فقط برای نقش‌های خاص ترییت می‌کنند.

اگر بخواهی نقش تاریخی بهشان بدهی یا معتاد یا هزاران نقش جذاب دیگر نمی توانی.کمتر بعد از بازی کردن دوره ای می گذرانند تا خود را در دانش بازیگری به روز کنند یا فن بیان و بدنشان را تربیت کنند، چون  تبدیل به عقل کل شده اند و حفظ همه این ظواهر را با رقابت بر سر دستمزد با این و آن بگذاری در کاسه ای می فهمی آخرین مساله شان نفس بازیگری است که شاید روزی عاشقش بودند و برایشان آرزو بوده است.

خوانده بودم مک کانهی برای نقشش در یک فیلمنامه ۱۰۰ صفحه ای ۴۵۰ صفحه تحلیل نوشته است. فکر کردم چه خوشبخت هستند فیلمنامه نویسان و کارگردانانی که بازیگرشان با این عشق سراغشان می آید و در قبال حرمتی که به بازیگری گذاشته اند، احترام می بینند.

چارلیز ترون زیبایی‌اش را ویترین نکرد بلکه بازیگری اش را طوری اثبات کرد که هرگز به شکل عروسک به او نگاه نشود. و نقشی ماندگار ساخت .

با احترام به همه ی بازیگرانی که در هرکجای جهان این هنر برایشان حرمت دارد."

photo_۲۰۲۰-۰۶-۰۸_۱۳-۰۷-۲۷

 

هالیوود تینا پاکروان شارلیز ترون بازیگر زن بازیگر ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین