کد خبر: 49735 A

جانی دپ بهترین بازیگر جهان را انتخاب کرد

جانی دپ بهترین بازیگر جهان را انتخاب کرد

وایت‌هوس در اینباره گفته است: جانی می‌گوید من بهترین بازیگر تاریخم، اما این کمی احمقانه است!

ایران آرت: جانی دپ معتقد است که پل وایت‌هوس بهترین بازیگر دنیاست. وایت‌هوس کمدین ۶۲ ساله به تازگی با حضور در "وان شو" بی‌بی‌سی به همراه "باب مورتیمر" فاش کرده است که دپ یکی از هواداران اوست و به سریال کمدی کالت "شوی سریع" شدیداً علاقه‌ دارد.

مورتیمر در پاسخ به این پرسش که کدام‌یک از آن‌ها تاکنون "بهترین بازیگر دنیا" نامیده‌ شده‌اند می‌گوید: "پل! توسط "جانی دپ"!" وایت‌هوس توضیح می‌دهد: "او یکی از بزرگ‌ترین هواداران سریال "شوی سریع" است." دپ تا حدی به این سریال علاقه دارد که در سال ۲۰۰۰ در اپیزود سه بخشی "آخرین بار" (Last Ever) حضور کوتاهی داشت. 

به گزارش 30نما، وایت‌هوس حتی به یاد می‌آورد که یک بار دیده دپ در تریلرش سریال "شوی سریع" را نگاه می‌کرده است: "یادم هست که در پروژه‌ای با او  همکاری می‌کردم. و وقتی رفتم او را در تریلرش ملاقات کنم دیدم که سریال "شوی سریع" را نگاه می‌کند."

دپ و وایت‌هوس در فیلم کمدی "موردکای" همکاری کرده‌اند. کمدین بریتانیایی در سال ۲۰۱۶ نیز در فیلم "آلیس آنسوی آینه" در مقابل دپ قرار گرفته است.

وایت‌هوس در سال‌های گذشته نیز از ستایش‌های دپ گفته بود. او در سال ۲۰۱۵ به گاردین گفت: "جانی می‌گوید من بهترین بازیگر تاریخم، اما این کمی احمقانه است، این طور نیست؟ از کجا می‌داند؟ اخیراً در فیلم "آلیس آنسوی آینه" با او همکاری کردم و او گفت: "من می‌خواهم از تو مراقبت کنم، تا مطمئن شوم که اوضاعت رو به راه است." او سپس به شوخی می‌گوید: "از آن زمان تاکنون هیچ خبری از او نشده. بنابرای آقای دپ می‌تواند برود به جهنم!"

"جانی دپ" ستاره‌ی فیلم "چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی" پیش‌تر گفته بود که حاضر است بی‌درنگ در ریبوت سریال "شوی سریع" بازی کند: "اگر وایت‌هوس و آن بچه‌ها باشند، بی‌درنگ حاضرم بازی کنم. خنده‌دارترین چیزی است که به عمرم در تلویزیون دیده‌ام. زیرکانه‌ترین، مضحک‌ترین و درخشان‌ترین سریال است."

 

جانی دپ هالیوود پل وایت هوس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین