کد خبر: 49754 A

جانی دپ با فیلم‌های محبوبش در تلویزیون ایران

جانی دپ با فیلم‌های محبوبش در تلویزیون ایران

شبکه نمایش فیلم‌هایی از جانی دپ، بازیگر هالیوود را در جدول پخش خود جانمایی کرده است.

ایران آرت: فیلم‌های «تفنگدار تنها»، «گردشگر»، «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «دشمنان ملت»، «دنی‌ براسکو»، «در جستجوی ناکجاآباد» و «شهر دروغ‌ها» در ساعت ۲۱ از شنبه ۲۴ تا جمعه (۳۰ خرداد ماه) پخش می‌شود که در تمامی آنها جانی دپ به ایفای نقش پرداخته است.

جانی دپ اولین بار در سال ۱۹۸۴ در فیلم «کابوس در خیابان الم» به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۹۸۷ با بازی در سریال «خیابان جامپ شماره ۲۱ » به شهرت دست پیدا کرد و بعد از بازی در فیلم «ادوارد دست قیچی» در سال ۱۹۹۰، به یک بازیگر منحصر به فرد و جدی تبدیل شد که با بازی در هر فیلم منتقدان و مخاطبان خود را شگفت زده می کرد و همین منجر به تحسین جانی دپ شد. او تاکنون توانسته‌است جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را از آن خود کند.

همچنین این هفته فیلم‌های سینمایی ایرانی «کاشی ۳۱۳»، «دزدی که برای شام آمد»، «جایی برای اشتباه نیست»، « گره کور»، «چراغ های ناتمام»، «کوک نغمه گمشده » و «زندانی‌ها» به ترتیب از شنبه ۲۴ تا جمعه (۳۰ خرداد ماه) در ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.

در آخرین هفته پخش مجوعه فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار، از شنبه تا جمعه در ساعت ۱۹ به ترتیب فیلم‌های «پیتربل ۲»، «قهرمانی پشت نقاب ۱ و ۲»، «اجلاس۱و ۲» و «بازگشت به آینده ۱و ۲» روی آنتن می‌روند.

در باکس ساعت ٢٣ فیلم های این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب فیلم‌های: «تله»، «یک سطر واقعیت»، «قتل سوم»، «روباه در مسیر تاریک»، «سایه سکوت»، «غلامرضا تختی» و «قلعه» پخش می‌شوند.

بنا بر اعلام این شبکه، مخاطبان فیلم‌های کلاسیک نیز از شنبه تا جمعه با فیلم های: «رودی کوهنورد»، «ستارگان زندان»، «۲۴چشم»، «جاگرنات»،« جنایت و مکافات» و «ای تی: موجود ماوراء زمین و رودخانه کانیون» در ساعت یک بامداد همراه خواهند بود.

 

جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین