کد خبر: 49772 A

خبر ناراحت‌کننده برای طرفداران فیلم "ماتریکس"

خبر ناراحت‌کننده برای طرفداران فیلم "ماتریکس"

اکران جدیدترین قسمت از فیلم "ماتریکس" با بازی کیانو ریوز یک سال به تعویق افتاد.

ایران آرت: کمپانی برادران وارنر از ایجاد تغییراتی در برنامه اکران برخی از مهم‌ترین محصولات خود از جمله جدیدترین قسمت از فیلم "ماتریکس" خبر داد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جدیدترین قسمت از فیلم علمی-تخیلی و اکشن "ماتریکس" به کارگردانی "لنا واچوفسکی" و با نقش‌آفرینی مجدد "کیانو ریوز" در نقش اصلی که قرار بود از تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران شود، بر اساس اعلام جدید کمپانی برادران وارنر، با حدود یک سال تاخیر از اول آوریل ۲۰۲۲ به سینما خواهد آمد. 

ایسنا نوشت، "ماتریکس" از جمله پروژه‌های مهم سینمایی بود که تولید آن به سبب شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. 

"تِنِت" جدیدترین ساخته "کریستوفر نولان"، "جادوگران" فیلم جدید "رابرت زمه‌کیس"، "گودزیلا در مقابل کینگ" و فیلم-انیمیشن "تام و جری" از جمله دیگر محصولات کمپانی برادران وارنر در کنار قسمت جدید "ماتریکس" هستند که تاریخ اکران آن‌ها تغییر یافته است. 

قسمت اول "ماتریکس" در ۳۱ مارس ۱۹۹۹ اکران شد و به‌خاطر جلوه‌های ویژه بصری فوق‌العاده و جذابیت به چهارمین فیلم پرفروش سال تبدیل شد. این فیلم در جوایز اسکار نیز موفق به کسب چهار جایزه از جمله بهترین جلوه‌های ویژه بصری و تدوین شد. "ماتریکس" که با هزینه ۶۳ میلیون دلار ساخته شده بود در نهایت به فروش ۴۶۳ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

دو دنباله این فیلم با عنوان‌های "ماتریکس: بارگذاری مجدد" و "انقلاب‌های ماتریکس" که هر دو در سال ۲۰۰۳ اکران شدند گرچه به موفقیت قسمت اصلی دست نیافتند اما "کیانو ریوز" بازیگر اصلی این فیلم را به یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود بدل کردند.

سه‌گانه "ماتریکس" در مجموع به فروشی بالغ بر ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافت.

 

ماتریکس فیلم ماتریکس کیانو ریوز ماتریکس 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین