ایران آرت: اولین تریلر فیلم "بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند" ساعاتی پیش منتشر شد. در این فیلم کیانو ریوز و الکس وینتر نقش‌های قبلی خود را برای اولین بار در نزدیک به ۳۰ سال گذشته تکرار می‌کنند. "دین پاریزو" که سابقه‌ی کارگردانی "ماجراجویی کهکشانی" و "شوخی با دیک و جین" را دارد، این دنباله را کارگردانی کرده و "کریس متیسون" و "اد سالمن" فیلمنامه را به نگارش درآورده‌اند. 

سفر در زمان برای "ویلیام "بیل" اس. پرستون" با بازی وینتر و "تئودور "تد" لوگان" با بازی ریوز دشوارتر از همیشه شده اما آن‌ها که اکنون مردانی میان‌سال شده‌اند، وقتی یک نفر از آینده هشدار می‌دهد که تنها ترانه‌ی آن‌ها می‌تواند دنیا را نجات دهد، ماجراجویی تازه‌ای آغاز می‌کنند. آن‌ها در این راه از دختران‌شان، چند شخصیت تاریخی و اسطوره‌ی موسیقی کمک می‌گیرند تا ترانه‌ای خلق کنند که توازن را به دنیا بازگرداند."

به گزارش 30نما، قسمت اول "بیل و تد" در سال ۱۹۸۹ عرضه شد و در مورد دو نوجوان بود که می‌خواستند با ترانه‌های‌شان دنیا را نجات دهند و یک یوتوپیا خلق کنند. آن‌ها با استفاده از یک ماشین زمان در تاریخ پرسه زدند و با چند هویت تاریخی برخورد کردند. شخصیت‌های فیلم این بار پا به سن گذاشته‌اند، اما تریلر وعده می‌دهد که فیلم اثری پرنشاط از آب درآمده. از اکران آخرین قسمت چندگانه‌ی "بیل و تد" نزدیک به ۲۹ سال می‌گذرد. 

"استیون سودربرگ"، "اسکات رید"، "جان رایان جونیور" و "جان سانتیلی" از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

"بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند" ۲۱ آگست (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

 

کیانو ریوز و الکس وینتر به دنبال نجات دنیا/ فیلم

"بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند" ۲۱ آگست (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

ارسال نظر