کد خبر: 49799 A

اعتراف آقای بازیگر درباره درگیری‌های متعددش با هنرمندان

اعتراف آقای بازیگر درباره درگیری‌های متعددش با هنرمندان

پن در طول چهار دهه‌ فعالیت هنری‌اش درگیری‌های بسیاری با افراد مختلف داشته است.

ایران آرت: "شان پن" بازیگر برنده‌ی اسکار اعتراف می‌کند که کار کردن با او ساده نیست چرا که کارش در برقراری رابطه با انسان‌ها خوب نیست. پن ۵۹ ساله می‌گوید بازیگران مانند "قناری در معدن زغال سنگ" هستند و تنها می‌توانند با افرادی کار کنند که به روش آن‌ها احترام می‌گذارند. پن در طول چهار دهه‌ فعالیت هنری‌اش درگیری‌های بسیاری با افراد مختلف داشته. 

پن به تازگی در مصاحبه با "هاوارد استرن" از سخنرانی‌اش هنگام دریافت جایزه برای فیلم "شیر" و ارجاعی که به این خصوصیتش می‌دهد می‌گوید. پن توضیح می‌دهد: "چندین بار پیش آمده که احساس کرده‌ام بعضی کارگردان‌ها در شرح وظایف دچار اشتباه شده‌اند، و شاید آن فیلمساز قصه‌گویی نبوده‌اند که در اولین جلسه‌ی ملاقات به نظر می‌رسیده."

پن در ادامه می‌گوید: "بازیگران از نظر احساس مانند قناری در معدن زغال سنگ‌اند، و باید به هر جایی که لازم می‌دانند بروند. اگر بازیگر با کسی کار کند که لااقل به او احترام نگذارد… می‌دانم که اغلب دوست داشتن من ساده نیست. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم که با بشریت رابطه‌ی عاشقانه‌ای دارم اما در برقراری رابطه با انسان‌ها زیاد خوب نیستم."

به گزارش ۳۰نما، پن در سال ۲۰۱۳ ادعا کرده بود که "استیو بینگ" او را از کمدی "چرا مردان نباید ازدواج کنند" اخراج کرده به این علت که عقاید ضد-جنگ داشته است. پن در سال ۱۹۸۷ نیز پس از حمله به یک عکاس در محل فیلمبرداری یک پروژه یک ماه به زندان رفت. 

آخرین پروژه‌ی پن در مقام بازیگر و کارگردان درام "روز پرچم" است که داستانی در مورد دختر یک کلاهبردار روایت می‌کند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط "جز باتروورث" نمایشنامه‌نویس انگیلیسی به نگارش درآمده و از کتاب اتو-بیوگرافیکالی نوشته‌ی "جنیفر ووگل" اقتباس شده است.

 

هالیوود شان پن آقای بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین