کد خبر: 49802 A

تاریخ اکران "جیمز باند" دوباره تغییر کرد

تاریخ اکران "جیمز باند" دوباره تغییر کرد

تاریخ نمایش فیلم سینمایی "زمانی برای مردن نیست" جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی جیمزباند، تغییر کرد.

ایران آرت: فیلم سینمایی "زمانی برای مردن نیست" ۵ روز زودتر از تاریخی که انتظار می‌رفت، در سینما‌های آمریکا اکران خواهد شد.

صفحه رسمی فیلم های سینمایی جیمزباند در توئیتر این خبر را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد قسمت جدید این فیلم سینمایی در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) در ایالات متحده آمریکا و ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در انگلیس نمایش داده خواهد شد.

تاریخ اکران این فیلم حالا دو بار به خاطر پاندمی کرونا تغییر کرده است. "زمانی برای مردن نیست" در ابتدا قرار بود در تاریخ دهم آوریل راهی سینما‌ها شود، اما به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن بیشتر سینما‌ها در ماه مارس، اکران این فیلم سینمایی به اجبار تا ۲۵ نوامبر به عقب انداخته شد. زمان اکران فیلم در انگلستان همان تاریخی است که در گذشته اعلام شده بود و دست نخورده باقی مانده است.

حالا جیمزباند با بازی دنیل کریگ، در گیشه فروش با انیمیشن "روح" کمپانی پیکسار رقابت خواهد کرد. تاریخ اکران "روح" اوایل امسال از ۱۹ ژوئن به ۲۰ نوامبر تغییر پیدا کرده بود. اکران چند فیلم بلاک باستر دیگر مثل "بیوه سیاه" مارول، و "یک مکان ساکت ۲" به کارگردانی جان کرازینسکی از تابستان به پاییز تغییر کرده است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، این حرکت غیرمنتظره در حالی صورت گرفته که روز گذشته کمپانی برادران وارنر، زمان نمایش تعدادی از فیلم‌های خود را تغییر داد. فیلم سینمایی "تنت" به کارگردانی کریستوفر نولان دو هفته به عقب افتاد و اکران "زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ " از ۱۴ آگوست به ۲ اکتبر منتقل شد. اکران چهارمین قسمت ماتریکس هم در حدود یک سال به عقب افتاد.

فیلم سینمایی "زمانی برای مردن نیست" که تخمین زده شده ۲۰۰ میلیون دلار بودجه دارد، به حمایت بازار آمریکا و بازار‌های بین المللی نیاز دارد که بتواند موفق عمل کند و سودآوری داشته باشد. کمپانی یونیورسال منتشر کننده بین المللی این فیلم است.

 

جیمز باند هالیوود دنیل کریگ زمانی برای مردن نیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین