ایران آرت: کمتر دیده بودیم مهران مدیری در یک برنامه دورهمی به این شکل از ته دل بخندد. مدیری دورهمی را اسفند 1394 در حالی آغاز کرد که در ابتدا سعی داشت با مهمانانش جدی‌تر برخورد کند و حتی یک بار اقدام به تراشیدن سبیل سروش صحت کرد، اما رفته رفته رابطه صمیمانه‌تری با مهمانان برقرار کرد و آن جدیتی که شاید برای میزبان یک تاک‌شو مناسب نیست را کنار گذاشت.

او در قسمت اخیر دورهمی میزبان ستاره پسیانی بود و هر کس که این برنامه را دیده باشد متوجه شده است که مهران مدیری در این برنامه متفاوت‌تر از همیشه بود. او به قدری می‌خندید که گاه اشک در چشمانش جمع می‌شد.

شوخی مهران مدیری با ستاره پسیانی از جایی شروع شد که پسیانی از معیارهای جالبش برای ازدواج گفت و اشاره کرد که چهره همسر آینده‌اش برایش مهم نیست و مهران مدیری آن را دستمایه شوخی با مهمان برنامه قرار داد. در ادامه شوخی مدیری با پسیانی در لحظه گرفتن تست بازیگری از مهمان برنامه به اوج خود رسید. قسمت مربوط به تست بازیگری را در ویدئوی بالا می‌بینید. 

 

کد خبر: 49839 |

خانم بازیگری که یخ مهران مدیری را آب کرد/ فیلم

هر بیننده‌ای که قسمت اخیر برنامه دورهمی با حضور ستاره پسیانی را دیده باشد متوجه شده است که مهران مدیری در این برنامه متفاوت‌تر از همیشه بود.

ارسال نظر