کد خبر: 49855 A

اسکار ۲۰۲۱ در انتظار یک تصمیم مهم و سرنوشت‌ساز

اسکار ۲۰۲۱ در انتظار یک تصمیم مهم و سرنوشت‌ساز

اعضای هیات مدیره اسکار در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود، احتمال تغییر زمان برگزاری مراسم را بررسی می‌کنند.

ایران آرت: تا ساعاتی دیگر و چهار روز بعد از اینکه هیات مدیره آکادمی هنرها و علوم سینما ملاقاتی آنلاین داشت تا درباره تدابیر خود برای افزایش گوناگونی تصمیماتی بگیرد، این هیات قرار است امروز (دوشنبه) ۱۵ ژوئن یک ملاقات دیگر از طریق آنلاین داشته باشد تا درباره تاریخ بزرگ‌ترین شب هالیوود در سال ۲۰۲۱ تصمیم بگیرد.

مدت‌هاست که تاریخ برگزاری نود و سومین مراسم اسکار برای بیست‌وهشتم فوریه تعیین شده اما پاندمی کروناویروس سال ۲۰۲۰ را برای هالیوود به هم زده و باعث بسته شدن سالن‌های سینما در سراسر آمریکا و به هم خوردن برنامه تهیه فیلم‌ها شده است.

به گزارش مهر، هالیوود ریپورتر می‌گوید از منابع آگاه مطلع شده که ۵۴ عضو هیات مدیره آکادمی اسکار می‌خواهند تاریخ برگزاری مراسم اسکار سال آینده را تا سقف هشت هفته به تعویق بیندازند و همچنین بازه صلاحیت شرکت فیلم‌ها در اسکار را فراتر از روز سی‌ویکم دسامبر ۲۰۲۰ ببرند.

این در حالی است که کروناویروس هنوز افت نکرده و در حقیقت، سه روزی که بالاترین تعداد موارد مثبت در کالیفرنیا گزارش شده در همین ماه بوده‌اند. علاوه بر این، متخصصان می‌گویند "موج دوم" این ویروس تا آخر سال از راه می‌رسد.

هنوز انتظار نمی‌رود که چه به صورت حضوری و چه در جلسه مجازی، اعضای هیات مدیره بخواهند فرمت مراسم را تعیین کنند چون حس می‌کنند هنوز باید زمان بیشتری بگذرد تا ببینند پاندمی چطور پیش می‌رود تا تصمیم خود را بگیرند.

با وجود اینکه این حرکت‌های آکادمی به شدت غیرعادی هستند، کاملاً بی‌سابقه نیستند. مراسم اسکار در تاریخ خود سه بار به تعویق افتاده است. یک بار این اتفاق به خاطر سیل لس‌آنجلس در سال ۱۹۳۸ رخ داد، بار دیگر در سال ۱۹۶۸ به خاطر قتل دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور اسکار عقب افتاد و بار سوم در سال ۱۹۸۱ به خاطر تلاش برای ترور رییس‌جمهور رونالد ریگان مراسم تحت تاثیر قرار گرفت.

در سال ۱۹۳۴، بازه صلاحیت شرکت فیلم‌ها در اسکار ۱۷ ماهه و حدفاصل یکم آگوست ۱۹۳۲ و سی‌ویکم دسامبر ۱۹۳۳ تعیین شد تا بازه صلاحیت در سال بعد از آن دوباره بتواند به حالت قبلی و تا پایان سی‌ویکم دسامبر بازگردد.

 

هالیوود اسکار اسکار 2021
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین