کد خبر: 49856 A

دختر جیمز باند به سینماها می‌آید

دختر جیمز باند به سینماها می‌آید

مسئولان فیلم‌های جیمز باند قصد دارند قصه دختر مامور ۰۰۷ را هم بسازند.

ایران آرت: گفته می‌شود رییس‌های مجموعه فیلم‌های جیمز باند مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت یک اسپین‌آف بر پایه داستان دختر این جاسوس هستند و قرار است فیبی والر-بریج مسئولیت نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته باشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که از والر-بریج خواسته شده فیلمنامه فرنچایزی را بنویسد که نشان می‌دهد چطور دختر "۰۰۷" خودش تبدیل به یک جاسوس می‌شود.

این در حالی است که اخیراً گزارش شده بود قرار است در فیلم جدید "زمانی برای مردن نیست" مشخص شود جیمز باند دختر دارد. پاندمی کروناویروس باعث شد تاریخ اکران این فیلم به تعویق بیفتد و در حال حاضر ماه نوامبر برای اکران آن انتخاب شده است.

یک منبع آگاه گفت: "رییس‌های سازنده باند بسیار درباره این هیجان‌زده هستند که باند دختر داشته باشد و بتوانند یک فرنچایز حول محور او ایجاد کنند. احتمالاً در این فرنچایز می‌بینیم که باند احساسات متضادی درباره این دارد که دخترش هم تبدیل به جاسوس و آدم‌کش بشود و البته طنز تیره معروف والر-بریج را خواهیم داشت."

به گزارش مهر، اخیراً بریت اکلن ستاره سابق فیلم‌های جیمز باند گفت باور ندارد که "۰۰۷" باید پدر باشد. این بازیگر ۷۷ ساله در فیلم "مرد با اسلحه طلایی" مقابل جیمز باند راجر مور نقش‌آفرینی کرده بود.

او در مصاحبه‌ای گفت: "به نظرم باند باید کمی غیرقابل دسترسی‌تر باشد. او یک فانتزی است. همه می‌خواهند باند باشند. به نظرم این حرکت می‌تواند فانتزی را خراب کند. شخصاً چنین نظری دارم اما باربارا (براکولی تهیه‌کننده فرنچایز باند) و مایکل (جی. ویلسون دیگر تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌ها) بهتر از من می‌دانند. به نظر من اگر آن‌ها در زمان به عقب‌تر بروند و به سمت یک باند سنتی‌تر و مجرد بروند جالب‌تر می‌شود."

گفته می‌شود ماتیلد نام دختر باند است که از دکتر مادلین سوان با نقش‌آفرینی لئا سیدو بازیگر فرانسوی به دنیا می‌آید. او در فیلم پنج سال خواهد داشت.

در فیلم جدید باند جهان را از یک بیماری همه‌گیر بیلوژیکال نجات می‌دهد. این بیماری کووید ۱۹ نیست اما شبیه آن است.

 

جیمز باند هالیوود اسپین آف دختر جیمز باند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین