کد خبر: 49906 A

اختلاف میان محسن تنابنده و مهران احمدی؟

اختلاف میان محسن تنابنده و مهران احمدی؟

پیش از این اعلام شده بود قسمت‌های باقی‌مانده سریال "پایتخت" قرار است پس از آرام شدن تلاطم کرونا ساخته شود اما در حال حاضر کمتر خبری مبنی بر ادامه ضبط سریال شنیده می‌شود.

ایران آرت: خبرگزاری تسنیم مدعی شد عوامل سریال "پایتخت" با یکدیگر به مشکل خورده‌اند و دلیل ساخته نشدن قسمت‌های باقی مانده فصل ششم را باید در اختلاقات درون گروهی جستجو کرد.

​این خبرگزاری نوشت: درحالی که برخی رسانه‌ها و مطبوعات با عنوان موانع بر سر "پایتخت" به صداوسیما تاختند اما خبرهای رسیده حکایت از اختلافات شدید در درون خود پایتختی‌ها دارد.

به گزارش تسنیم، مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که یک بار قبلاً بدلیل اختلاف‌نظر با پایتختی‌ها در فصول سه و چهار و پنج حضور نداشت این بار هم گفته به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری با تنابنده نیست. 

خبرگزاری مذکور نوشته، مهران احمدی به گروه "پایتخت" اعلام کرده به دلیل نقش کم و حقوق ناچیز، دیگر با پایتختی‌ها ادامه همکاری نخواهد داد و به همین دلیل پایتختی‌ها برای 4 قسمت پایانی به مشکل خورده‌اند.  

این در حالی است که مدیر شبکه یک اخیراً در جلسه‌ای با سیروس مقدم، الهام غفوری و محسن تنابنده بر ادامه همکاری این شبکه با پایتخت تأکید کرده است.

​تسنیم همچنین نوشت: این گزارش حاکی از آن است که شبکه نمایش خانگی و باند پشت پرده آن به شدت به دنبال به کارگیری عوامل سازنده "پایتخت" برای شبکه نمایش خانگی‌اند.

 

 

محسن تنابنده سریال پایتخت پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین