کد خبر: 49915 A

خبر غافل‌گیرکننده از ساخت پایتخت ۷/ زمان پخش اعلام شد

خبر غافل‌گیرکننده از ساخت پایتخت ۷/ زمان پخش اعلام شد

کارگردان سریال پایتخت خبر از تولید "پایتخت ۷" برای نوروز ۱۴۰۰ داد.

ایران آرت: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت خبر از تولید "پایتخت ۷" برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت: وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح "پایتخت ۷" را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

وی افزود:عوامل "پایتخت" انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می‌رود. تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می‌آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

سیروس مقدم بیان کرد: مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه شده است.

​این در حالی است که روز گذشته خبرگزاری تسنیم مدعی شد عوامل سریال پایتخت با یکدیگر به مشکل خورده‌اند، به ویژه مهران احمدی که به نوشته تسنیم این بازیگر به دلیل "نقش کم و حقوق ناچیز" دیگر حاضر به همکاری با پایتخت نیست.

​سریال "پایتخت 6" نوروز امسال روی آنتن شبکه یک رفت که با حاشیه‌های زیادی نیز همراه بود. قسمت‌های پایانی این سریال به دلیل شیوع کرونا ضبط نشد و همان زمان اعلام شد این قسمت‌ها پس از گذر از تلاطم کرونا ساخته می‌شود، اما در حال حاضر احتمال ساخته شدن ادامه فصل ششم کم به نظر می‌رسد. 

 

پایتخت محسن تنابنده سیروس مقدم پایتخت 7
نظرات خوانندگان
  • Fargol
    پاسخ

    nagoftan paytakht 7, goftan edameye paytakht 6 ro misazan chon hanooz paytakht 6 tamoom nashode pas ghataan paytakht 7 sakhte nemishe

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین