ایران آرت: در نخستین روزهای ورود ویروس منحوس کرونا به ایران که باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شد و افراد زیادی در کشورمان شغل خود را از دست دادند، اشکان خطیبی با پیروی از سلبریتی‌های خارجی کمپینی را تحت عنوان "من باهاتم" راه‌اندازی کرد که طی آن با همراهی خیرین به خانواده‌ها نیازمند کمک مالی می‌کرد. 

​خطیبی ابتدا کمپین "من باهاتم" را با قصد اینکه بازیگران و هنرمندان ایرانی به مردم نیازمند کمک مالی کنند آغاز کرد که برخی از هنرمندان نیز با او همراه شدند، اما پس از مدتی این کمپین حامیان دیگری از جنس خیرین و نیکوکاران ناشناس پیدا کرد و خطیبی و دوستانش کمپین را با قوت بیشتری ادامه دادند.

​در مرحله نخست کمپین "من باهاتم"، با کمک ۲۰۰۰ حامی، به ۳۰۰۰ هزار خانواده ایرانی کمک مالی شد. در پایان مرحله نخست این کمپین، آناهیتا درگاهی، بازیگر و همسر اشکان خطیبی گزارشی از کمک‌های مالی صورت گرفته در قالب این کمپین ارائه داد. 

کد خبر: 49945 |

توضیح همسر اشکان خطیبی درباره کمک‌ مالی به ۳۰۰۰ خانواده/ پول رستوران رفتن یک خانواده خرج یک ماه خانواده دیگر است

در مرحله نخست کمپین "من باهاتم"، با کمک ۲۰۰۰ حامی، به ۳۰۰۰ هزار خانواده ایرانی کمک مالی شد.

ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • یک اصفهاني
    پاسخ

    ممنونیم ،خدا قوت

  • کاظم
    پاسخ

    خداخیرش بده آقااشکان خطیبی واقعن کمک کردن من خودم یکی ازهمون کمک گیرندهاهستم اول فکرمیکردم خالی بندی باشه واسه فالو جمع کردن ایناچون بیشترسلبریتی هاکارشون اینجورامااشکان خان واقعن ساعت11. 40دقیقه شب پول به حسابم واریزکردن بهمم خبردادپولت واریزشدحامی من هم بازیگرعزیزمون امیرحسین آرمان بودمیگم چون ایناواقعن بزرگ مردهستن خجالتی هم نمیکشم بگم کمک خواستم