کد خبر: 49965 A

اصغر فرهادی با تنابنده و جدیدی در بازار کن

اصغر فرهادی با تنابنده و جدیدی در بازار کن

فیلم "قهرمان" که کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز توزیع‌کننده بین‌المللی آن است در بازار آنلاین جشنواره فیلم کن 2020 حضور خواهد داشت.

ایران آرت:کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز که پخش بین‌المللی فیلم "قهرمان" جدیدترین پروژه سینمایی اصغر فرهادی را بر عهده دارد، این فیلم سینمایی را که هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد را برای پیش فروش و معرفی به خریداران بین‌المللی در بازار جشنواره فیلم کن عرضه می‌کند. 

بازار جشنواره فیلم کن (Marché du Film Online) امسال به دلیل بحران جهانی شیوع ویروس کرونا از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۶ تیر) و به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسنا، "قهرمان" که جدیدترین ساخته فرهادی پس از فیلم اسپانیایی زبان "همه می‌دانند" با بازی "خاویر باردم" و "پنه لوپه کروز" خواهد بود، پیش از این در بازار فیلم اروپا (EFM) در جشنواره برلین نیز معرفی شده بود. 

هنوز جزئیاتی از داستان پروژه جدید فرهادی فاش نشده اما وب سایت ددلاین پیش از این اعلام کرده بود "قهرمان" باز هم در فضای تعلیقی آثار فرهادی ساخته می‌شود و بازیگران سرشناس ایرانی که پیش از این با فرهادی همکاری نداشته‌اند در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. تاکنون امیر جدیدی و محسن تنابنده برای بازی در این فیلم سینمایی انتخاب شده‌اند و ظاهرا تنها بازیگران حرفه‌ای این فیلم خواهند بود. 

"قهرمان" قرار است در فصل تابستان در شهر شیراز مقابل دوربین برود. 

 

جشنواره فیلم کن امیر جدیدی محسن تنابنده فیلم قهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین