کد خبر: 49979 A

علی صبوری قرارداد ۱۰ ساله بست/ ستاره خندوانه و اینستاگرام در چنگ تلویزیون

علی صبوری قرارداد ۱۰ ساله بست/ ستاره خندوانه و اینستاگرام در چنگ تلویزیون

نفر اول مسابقه خنداننده‌شو و کمدین معروف اینستاگرام گفت: به تلویزیون یک تعهد حرفه‌ای ۱۰ ساله داده‌ام که همه کارهایم تا ۱۰ سال آینده با اجازه مدیران سازمان باشد.

ایران آرت: علی صبوری، بازیگر سریال "آخر خط" که هم اکنون از شبکه سه در حال پخش است درباره اولین تجربه حضورش در سریال‌های تلویزیونی گفت: من در فضای مجازی فعالیت کرده‌ام و در آنجا معروف بودم و کلی دنبال کننده داشتم، اما خب تلویزیون اصلا جادو می کند چون تلویزیون سن نمی شناسد و پیرمرد، پیرزن، کودکو جوان و همه مخاطبش هستند. در گذشته جوان ها من را می شناختند اما بعد از خندوانه اوضاع عجیب شد و دیگر وقتی بیرون می‌رفتم همه من را می شناختند و این جادوی تلویزیون است که با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه با برنامه خندوانه وارد تلویزیون و دیده شدم، گفت: به همین خاطر است که می خواهم به تلویزیون بیایم. برنامه ام این که از اینستاگرام فاصله بگیرم و در تلویزیون کار کنم. من مدتی در فضای مجازی فعالیت داشتم و آزمون و خطا می‌کردم. در کلیپ هایی که می ساختم شبیه فیلم سینمایی بود و عوامل هم عوامل فیلم سینمایی بودند و چون جایی نبوده تا نظارت کند، شاید ناآگاهانه خط قرمزهایی را نیز رد کرده باشم، علت آن هم این بوده است که کسی وجود نداشت تا روی آنها نظارت کند. ولی به نظرم امروز به آن تجربه رسیدم که کاملا فضای مجازی را کنار بگذارم و وارد تلویزیون شوم.

صبوری در گفتگو با خبرگزاری فارس ادامه داد: به همین منظور به تلویزیون یک تعهد حرفه ای 10 ساله داده ام که همه کارهایم تا 10 سال آینده با اجازه مدیران سازمان باشد. این تعهد را یک روند حرفه ای می دانم چراکه امروز فیلم ها و سریالهای زیادی در سینما و فضای مجازی ساخته می شود که اغلب آنها هنرپیشه هایی هستند که در تلویزیون رشد کرده اند و این طبیعی است که مدیران تلویزیون بخواهند به این طریق از هنرپیشه های خود برای تلویزیون استفاده کنند.

وی درباره این قرارداد گفت: این اتفاق درباره افرادی که حرفه ای وارد عرصه هنر شده اند در حوزه های مختلف وجود دارد. مثلا این موارد را در حوزه موسیقی زیاد شنیده ایم. بالاخره تلویزیون یک رسانه فراگیر است که سیاست هایش مرتبط با مخاطب گسترده است و اقتضائات حرفه ای دارد که من آن را قبول دارم.

وی گفت: حالا ان شاءالله مردم هم راضی باشند و من را به عنوان بازیگر قبول کنند و بعد از پخش سریال آخر خط بتوانم به طور کامل در تلویزیون خدمت کنم. این کار، هم هدایت شدن و هم حمایت شدن می خواهد. امیدوارم این حمایت ها شدید و شدیدتر شود و بتوانم برای همیشه فضای مجازی را کنار بگذارم و در رسانه ای که از ابتدا بوده و تا انتها هست و دائمی است کار کنم. اگر کسی این مدت از آنچه که من در فضای مجازی گذاشته ام، دلخور و مکدر شده از او عذرخواهی می کنم . واقعا قصدم خنداندن بوده و البته گاهی در این مسیر خطا کرده ام.

وی گفت: این را هم بگویم که خیلی ها در این راه مرا کمک کردند مثل رامبد جوان، فرهاد آئیش که اجازه دادند در خنداننده شو جوان ها استعدادهایشان را به نمایش بگذارند. از علی مسعودی هم تشکر می کنم که من را برای سریالش انتخاب کرد چونکه من استندآپ کمدین هستم و دلیل نمی شد که بازیگر خوبی هم باشم یا برعکس اما آقای مسعودی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را پس دهم. همچنین مهرام مهام که مرا هدایت می کند و خیلی به او مدیونم و اگر به بیراهه بروم حواسش هست و هدایتم می کند.

 

رامبد جوان خندوانه اینستاگرام فرهاد آئیش علی صبوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین