کد خبر: 50016 A

زن مرموز به "پیکی بلایندرز" اضافه می‌شود/ تغییرات فصل ششم

زن مرموز به "پیکی بلایندرز" اضافه می‌شود/ تغییرات فصل ششم

انتظار می‌رود فیلمبرداری اپیزودهای جدید "پیکی بلایندرز" تا چند ماه آینده آغاز شود.

ایران آرت: آنتونی بیرن کارگردان سریال "پیکی بلایندرز" فاش کرد که شخصیت زن مرموزی به فصل ششم اضافه خواهد شد. در حالی که فیلمبرداری این سریال به دلیل پاندمی ویروس کرونا متوقف شده، هواداران منتظرند تا اپیزودهای جدید این مجموعه‌ی پربیننده از بی‌بی‌سی پخش شود. 

بیرن در مصاحبه با "دیجیتال اسپای" می‌گوید: "شخصیت زن فوق‌العاده‌ای وجود دارد که جدید است و پیچیده. من تاکنون شخصیتی مانند او در پیکی ندیده‌ام. نمی‌گویم چه کسی است، اما قطعاً به خوبی تامی [شلبی با بازی "کیلین مورفی"] است. او به شکلی متفاوت تامی را به چالش می‌کشد."

به گزارش ۳۰نما، او اضافه می‌کند که شخصیت جدید به "اسوالد موزلی"، بنیان‌گذار اتحاد فاشیست‌های بریتانیا با بازی "سم کلافلین" در فصل پنجم شباهت دارد. بیرن می‌گوید: "ایدئولوژی مشابهی دارد و این برای هر شخصیتی چالش‌برانگیز است، همان‌گونه که پیش‌تر گفته‌ام… آن‌ها اسلحه یا یک دار و دسته ندارند، اما دارای یک ایدئولوژی هستند که مانند ویروس است و خطرناک‌تر از هر چیز دیگر. این زن شخصیت فوق‌العاده‌ای است و ما در آستانه انتخاب بازیگر این نقش هستیم."

انتظار می‌رود فیلمبرداری اپیزودهای جدید "پیکی بلایندرز" تا چند ماه آینده آغاز شود. اوایل ماه ژوئن، "استیون نایت" خالق سریال گفته بود که از کشتن کدام یک از شخصیت‌های مجموعه پشیمان است.

 

هالیوودی سریال کیلین مورفی پیکی بلایندرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین