کد خبر: 50019 A

سه چالش امید حاجیلی برای مجری دورهمی/ مهران مدیری مجرد است؟

سه چالش امید حاجیلی برای مجری دورهمی/ مهران مدیری مجرد است؟

گفتگوی مهران مدیری با امید حاجیلی در برنامه دورهمی یک گفتگوی معمولی نبود و آقای خواننده در بخش‌های مختلف سعی کرد مجری دورهمی را به چالش بکشد.

ایران آرت: دیروز بخشی از برنامه اینترنتی "امشو" در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که امید حاجیلی خواننده، روایت خود را از حضورش در "دورهمی" و پاسخ سانسورشده‌اش به مهران مدیری را بازگو کرد.

به گزارش خراسان، حاجیلی در آن برنامه، نه فقط درباره این سوال خاص، بلکه به طور کلی گفت‌وگویی معمولی با مهران مدیری نداشت. با توجه به اظهارنظر جدید حاجیلی، می‌توان حدس زد که چالش با مدیری، به شکل بداهه صورت نگرفته است.

چالش اول

پاسخ سانسورشده طبق توضیح حاجیلی، ماجرا از این قرار است که وقتی مهران مدیری به رسم همیشگی‌اش، اصرار می‌کند که حاجیلی درباره علت ازدواج نکردن خود توضیح بدهد، وی پاسخی می‌دهد که مدیری دیگر این سوال را از او نکند و می‌گوید هروقت آقای مدیری ازدواج کند، او هم ازدواج می‌کند! حاجیلی در ادامه صحبت‌هایش، گفت: "این بخش از برنامه حذف شد و آقای مدیری هم دیگر کلا بی‌خیال آن قضیه شد"!

چالش دوم

خوانندگی بازیگران امید حاجیلی پس از پایان برنامه و اجرای خود، ناگهان سوالی از مهران مدیری کرد که باعث شد دوباره پای گفت‌وگو با او بنشیند. این خواننده با اشاره مستقیم به این که چون مدیری خوانندگی می‌کند، از او پرسید چه حسی دارد که بازیگر خواننده می‌شود، این چه عطشی است که افراد زیادی به سمت آن می‌آیند؟ مهران مدیری در پاسخی کوتاه به این سوال گفت: "حس خوب". حاجیلی هم برای این که مدیری را به توضیح بیشتر وادار کند، گفت که می‌خواهد بداند این چیست که یک بازیگر تئاتر یا سینما آن را نمی‌گیرد و وارد حرفه خوانندگی می‌شود تا آن را بگیرد؟ او پس از پاسخ مدیری باز هم بحث را ادامه داد و ‌پرسید، علت این که یک خواننده بازیگر می‌شود چیست؟ حاجیلی در ادامه هم از پاسخ‌هایی که مدیری داد استفاده و سعی کرد بحث را به نتیجه‌ برساند.

چالش سوم

 رد اظهارنظر مدیری یکی دیگر از سوالات انتقادی امید حاجیلی در "دورهمی"، مربوط به یکی از صحبت‌های قبلی مدیری بود. این خواننده وقتی نام هنرمندان جهانی موسیقی به میان آمد، از این فرصت برای به چالش کشیدن مدیری استفاده کرد و ناگهان پرسید: "شما در برنامه "کتاب‌باز" گفتید باخ حدود پنج هزار قطعه ساخته، اما من هرچه گشتم حدود هزار و 70-80 قطعه بود."

مدیری نیز پاسخ داد که در طول تاریخ از بین رفته است. امید حاجیلی پس از این جواب، مدیری را با سوال دیگری غافلگیر کرد و گفت چطور می‌شود که از بین رفته، اما می‌دانیم که ساخته؟! او در ادامه برای این که غیرمستقیم اظهارنظر مهران مدیری را رد کند، استدلال آورد که این تعداد قطعه از لحاظ منطقی با تعداد سال‌های عمر او جور درنمی‌آید.

 

مهران مدیری امید حاجیلی برنامه دورهمی دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین