کد خبر: 50047 A

جانی دپ صدایش را قرض می‌دهد

جانی دپ صدایش را قرض می‌دهد

انیمیشن "پافین‌ها" ماجراهای چند پرنده‌ی زیبا را دنبال خواهد کرد که خدمتکار یک شیرماهی حیله‌گر به نام "اوتو" هستند.

ایران آرت: جانی دپ" در سریال انیمیشن "پافین‌ها" (Puffins) به جای شخصیتی به نام "جانی پاف" صداپیشگی می‌کند. این انیمیشن توسط "ایرولینو اینترتینمنت" به مدیریت "آندریا ایرولینو" ایتالیا ساخته می‌شود.

"پافین‌ها" در قالب ۲۵۰ اپیزود پنج دقیقه‌ای ساخته و ماجراهای چند پرنده‌ی زیبا را دنبال خواهد کرد که خدمتکار یک شیرماهی حیله‌گر به نام "اوتو" هستند. ایرولینو می‌گوید: "این سریال با مضامینی چون جنسیت و برابری نژادی و محافظت از محیط زیست پیام مثبتی خواهد داشت."

به گزارش 30نما، دپ و ایرولینو اخیراً در فیلم "در انتظار بربرها" با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این فیلم با بازی دپ، "رابرت پتینسون" و "مارک رایلنس" که به زودی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد قرار بود در سالن‌های سینما اکران شود اما ویروس کرونا مانع این رویداد شد. 

"آندریا ایرولینو" در مورد این پروژه می‌گوید: "بسیار خوشحالیم که با جانی در پروژه‌ی دیگری همکاری می‌کنیم. تجربه‌ی یک پروژه‌ی جدید و آوان-گارد مانند این سریال کوتاه، در کنار جانی، مرا بیشتر به حمایت از ژانر و فرمت‌های تجربی تشویق می‌کند. از جانی قدردانی می‌کنم که به این پروژه باور داشت… و ایده‌های هوشمندانه و هنری‌اش را که به ارزش دنیای پافین‌ها افزود با ما به اشتراک گذاشت."

"پافین‌ها" در استودیوی ایرولینو اینترتینمنت رم و استودیوی ایرولینوی صربستان تولید می‌شود. مدیریت کامل این استودیوها در اختیار ایرولینو تهیه‌کننده‌ی ایتالیایی و "مونیکا باکاردی" است.

 

جانی دپ پافین ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین