کد خبر: 50073 A

شرط اسکار آیزک برای بازگشت به "جنگ ستارگان"

شرط اسکار آیزک برای بازگشت به "جنگ ستارگان"

اسکار آیزک می‌گوید: اگر خانه جدیدی لازم داشته باشم ممکن است به "جنگ ستارگان" برگردم

ایران آرت: اسکار آیزک پس از بازی در فیلم‌های پرخرجی چون "جنگ ستارگان: آخرین جدای" و "ظهور اسکای‌واکر" و "تل‌ماسه" و صداپیشگی در سریال انیمیشن "جنگ ستارگان مقاومت"، سرانجام با "شمارنده‌ی کارت" به کارگردانی "پل شریدر" به بازی در فیلم‌های هنری بازگشت. او در این فیلم نقش قماربازی را ایفا می‌کند که می‌خواهد به مرد جوانی در گرفتن انتقام یاری برساند. 

گفتگوی جدید آیزک و شریدر در مورد این فیلم که باید اواسط ماه مارس اکران می‌شد به "جنگ ستارگان" کشیده می‌شود، و آیزک از احتمال بازگشت به این چندگانه می‌گوید. پاسخ او منفی است چرا که سیر شخصیت "پو دامرون" با اکران آخرین قسمت از "حماسه‌ی اسکای‌واکر" به کارگردانی "جی.جی. ایبرامز" در دسامبر گذشته به انتها رسید. آیزک می‌گوید: "از چالش آن فیلم‌ها و همکاری با گروه عظیمی از هنرمندان، بازیگران، و طرحان صحنه لذت بردم."

به گزارش ۳۰نما، آیزک که با کارگردانانی چون "الکس گارلند" و "برادران کوئن" همکاری کرده می‌گوید: "قصد بازی در چنین فیلم‌هایی را نداشتم. چیزی که در نظر داشتم این بود که در فیلم‌های دست‌ساز [و بدون جلوه‌های ویژه] بازی کنم، و با افرادی همکاری کنم که الهام‌بخش من باشند. فیلم‌های پل [شریدر]، چیزهایی که او می‌سازد، در دی‌ان‌ای من وجود دارد. بدیهی است که تنها من این‌گونه فکر نمی‌کنم. برای هر بازیگر دیگری از هر نسلی، آن فیلم‌ها آثاری بودند که هویت‌شان را شکل دادند، بنابراین وضعیت من چنین است. تا جایی که می‌دانم مسئله‌ای است شخصی و اینکه هیچ ارتباطی به محصول نهایی ندارد. مهم روند ساخته شدن فیلم است."

آیزک در پاسخ به این پرسش که آیا بازی در "شمارنده‌ی کارت" به معنای این است که هرگز به چندگانه‌ی "جنگ ستارگان" بازنخواهد گشت می‌گوید: "احتمالاً، اما کسی چه می‌داند. شاید اگر یک خانه‌ی دیگر یا چنین چیزی لازم داشته باشم."

آیزک به تازگی به بازیگران فیلم "عصر آرماگدون" به کارگردانی "جیمز گری" پیوسته است.

 

هالیوود جنگ ستارگان اسکار آیزک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین