کد خبر: 50085 A

گفتگوی جذاب دو بازیگر فرندز/ لیسا کودرو: هنوز سریال را نگاه نکرده‌ام!/ خاطره جالب جنیفر انیستون

گفتگوی جذاب دو بازیگر فرندز/ لیسا کودرو: هنوز سریال را نگاه نکرده‌ام!/ خاطره جالب جنیفر انیستون

لیسا کودرو در گفتگو با همبازی‌اش جنیفر انیستون توضیح می‌دهد که چرا سریال "فرندز" را تماشا نمی‌کند.

ایران آرت: "لیسا کودرو" در مصاحبه با هم‌بازی‌اش "جنیفر انیستون" در سریال "دوستان" فاش می‌کند که هرگز سریال سیت‌کام شبکه‌ی NBC را ندیده است. با این حال، او علت آن را هم فاش می‌کند. او در مجموعه مصاحبه‌های "بازیگران برابر بازیگران" ورایتی به انیستون می‌گوید: "من سریال را نگاه نمی‌کنم. هنوز سریال را نگاه نکرده‌ام به این امید که یک روز همگی با هم بنشینیم و آن را نگاه کنیم."

انیستون که در سریال نقش "ریچل گرین" را بازی کرده می‌گوید اخیراً بعضی از اپیزودهای سریال را دوباره دیده است. او در مورد اولین جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی و ملاقات کودرو برای اولین بار خاطرات خوشی را بازگو می‌کند. انیستون می‌گوید: "تو لباس شخصیت "فیبی بوفی" را پوشیده بودی، یک لباس کتانی سفید، پیراهنی هیپی، و گردنبندی از صدف. مدل موی بلوند پیچکی داشتی."

به گزارش ۳۰نما، کودرو بازی در ۱۰ فصل از یک سریال او را با مشکلاتی در پایبندی به تعهداتش مواجه کرده و سبب شده به سختی در پروژه‌ی تلویزیونی دیگری مشارکت کند. او می‌گوید: "وقتی پروژه‌ی خودم را تولید می‌کنم شرایط متفاوت است، اما صادقانه بگویم پس از "دوستان" با پایبندی به تعهد مشکلاتی داشتم."

انیستون در پاسخ می‌گوید: "به این علت که می‌ترسی به چیزی متعهد شوی که به خوبی "دوستان" نباشد؟ درک می‌کنم." کودرو سپس اضافه می‌کند: ""دوستان" پروژه‌ای نیست که بگویی وای ۱۰ سال برایش سختی کشیدم. چنین سریالی نبود. سریال جواب داد به این علت که همگی ما به یکدیگر متعهد ماندیم. بحث تنها پایبندی به یک نقش یا یک قرارداد نبود. ما هنوز عاشق یکدیگریم… به این دلیل بود که جواب داد."

انیستون و کودرو قرار است به همراه "متیو پری"، "دیوید شویمر"، "مت له‌بلانک" و "کورتنی کاکس" در ویژه‌برنامه‌ی دیدار مجدد عوامل گرد هم آیند. این ویژه‌برنامه اواخر تابستان فیلمبرداری و سپس در تاریخ نامشخصی از شبکه‌ی جدید HBO Max منتشر خواهد شد.

 

جنیفر انیستون سریال فرندز لیسا کودرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین