کد خبر: 50127 A

رابرت پتینسون: در دیدار با نولان داشتم بی‌هوش می‌شدم/ درخواست خوراکی کردم و گفتم کارم تمام است

رابرت پتینسون: در دیدار با نولان داشتم بی‌هوش می‌شدم/ درخواست خوراکی کردم و گفتم کارم تمام است

ستاره فیلم "تنت" از دیدار متفاوت و طولانی مدتش با کریستوفر نولان برای گرفتن نقش در این فیلم می‌گوید.

ایران آرت: رابرت پتینسون" برای خواندن فیلمنامه‌ی "تنت" در یک اتاق محبوس شده، اما می‌گوید آن نوع تحت فشار بودن در مقایسه با اولین ملاقاتش با "کریستفر نولان" کارگردان فیلم هیچ است. او به تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" فاش می‌کند که اولین ملاقاتش با کارگردان سه ساعت به طول انجامیده است. 

پتینسون می‌گوید: "به ملاقاتش رفتم، و تا سه ساعت با هم گفتگو کردیم، در حالی که نمی‌دانستم قرار است در مورد چه چیزی بحث کنیم. کارنامه‌ی فیلمسازی او را مرور کردم تا پیش‌بینی کنم که فیلم بعدی او در چه ژانری است. اما پس از ساعت‌ها بحث، او سرانجام در دو دقیقه‌ی پایانی ملاقات گفت: "خوب، در حال نگارش یک متن هستم. دوست داری برگردی و آن را بخوانی؟"

به گزارش ۳۰نما، پتینسون در این مصاحبه فاش نمی‌کند که با نولان در مورد چه مسائلی گفتگو کرده اما می‌گوید بحث‌ آن‌ها به حدی طولانی شده که تا مرز بی‌هوش شدنش پیش رفته است. او در مقطعی از جلسه درخواست خوراکی می‌کند و در آن زمان فکر می‌کرد که این خواسته ممکن است به قیمت از دست دادن نقش تمام شود. 

این بازیگر بریتانیایی می‌گوید: "یک بسته شکلات روی میز بود. قند خونم در انتهای جلسه به شدت پایین آمده بود. فکر می‌کردم که ممکن است از هوش بروم زیرا بحث بسیار طولانی شده بود. مدت زیادی سعی کرده بودم تمرکز کنم. سرانجام، یکی از شکلات‌ها را درخواست کردم و فوراً جلسه را تمام کردم. با خود گفتم خدای من خراب کردم."

پتینسون در "تنت" نقش شخصیتی به نام "نیل" را بازی می‌کند اما حتی نولان این نام را نمی‌تواند تأیید کند. این کارگردان به "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید: "راب در فیلم نقش شخصیتی به نام نیل را بازی می‌کند – یا بهتر است بگویم که فکر می‌کنم اسمش نیل باشد. هویت این شخصیت‌ها هرگز به صورت دقیق مشخص نمی‌شود. اما [پتینسون] بسیار دقیق یک نقش مکمل را بازی کرده. او شخصیت بسیار مهمی برای فیلم است، اما مکملی است برای شخصیت "جان دیوید واشینگتن"."

"تنت" یک فیلم اریجینال است و بودجه‌ی آن بیش از بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی. پتینسون این عنوان را در بخش دیگری از مصاحبه یک "تک‌شاخ" می‌خواند که قرار است ذهن مخاطب را آشفته سازد و او را دوباره آماده‌ی لذت بردن از تجربه‌ی دیدن فیلم در سالن‌های سینما کند. پتینسون می‌گوید: "[تنت] به نحوی فیلم تک‌شاخ [و منحصر به فرد] است زیرا بر اساس هیچ منبعی ساخته نشده. اما پس از [کووید-۱۹] – امیدوارم که تجربه‌ای باشد به شکلی به‌شدت طاقت‌فرسا."

برادران وارنر فیلم "تنت" را ۳۱ ژوئیه در آمریکا اکران می‌کند.

 

کریستوفر نولان رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین