کد خبر: 50136 A

تاخیر دوباره در اکران مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۲۰

تاخیر دوباره در اکران مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۲۰

اکران فیلم "تنت" که با صرف بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است برای دومین بار به تعویق افتاد.

ایران آرت: وارنر برادرز اعلام کرد دوباره تاریخ اکران فیلم جدید کریستوفر نولان با عنوان "تنت" یا "انگاشته" را به تعویق انداخته است.

این دومین تغییر زمان برای اکران فیلمی است که انتظار زیادی در میان علاقمندان سینما برای رونمایی از آن وجود دارد.

"تنت" که با صرف بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده ابتدا قرار بود ۱۷ جولای (۲۷ تیر) راهی سینماها شود اما به تعویق افتاد و ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) برای اکرانش تعیین شد. حالا گفته شده زمان نمایش آن تا ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) عقب افتاده است.

به نوشته خبرگزاری مهر، سخنگوی کمپانی برادران وارنر گفته است این فیلم وقتی اکران می‌شود که هم نمایش‌دهندگان آماده باشند و هم سلامت مردم به خطر نیفتد.

این استودیو اکران "تلقین" یا "سرآغاز" نولان با بازی دی کاپریو را که قرار بود به مناسبت دهمین سال نمایشش راهی سینماها شود هم عقب انداخت و ۳۱ جولای را به این منظور انتخاب کرد.

تغییر دوباره زمان "تنت" به این منظور صورت گرفت که اندرو گوئومو فرماندار نیویورک اعلام کرد سینماهای این ایالت در فاز چهارم آماده بازگشایی نیستند. تا زمانی که سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس کارشان را شروع نکنند، این فیلم اکشن که با بودجه بالایی ساخته شده دو بازار بزرگ سینمایی‌اش را از دست خواهد داد. در حالی که برخی از ایالت‌ها شروع به بازگشایی سینماها کرده‌اند، برخی هنوز به زمان بیشتری برای این امر نیاز دارند.

تا اینجا احتمالاً "مولان" محصول کمپانی دیزنی که یک بلاک‌باستر پرهزینه است انتظار می‌رود اولین فیلم پرهزینه‌ای باشد که روی پرده می‌رود. این فیلم قرار است ۲۴ جولای (۳ مرداد) روی پرده برود.

"قاطی کرده" با بازی راسل کرو و "گالری قلب‌های شکسته" محصول سونی هم از اولین فیلم‌هایی هستند که با بازگشایی سینماها به عنوان فیلم‌های جدید روی پرده می‌روند. تاریخ‌های تعیین شده برای این فیلم‌ها به ترتیب ۱۰ جولای (۲۰ تیر) و ۱۷ جولای (۲۷ تیر) است.

"انگاشته" یا "تنت" در ژانر علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان با بازی جان دیوید واشینگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون ساخته شده است.

 

کریستوفر نولان نولان تنت انگاشته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین