کد خبر: 50184 A

روایت عجیب خانم بازیگر از رفتن روی فرش قرمز/ زنده‌ زنده خورده می‌شوید!

روایت عجیب خانم بازیگر از رفتن روی فرش قرمز/ زنده‌ زنده خورده می‌شوید!

رزموند پایک گفته قبلا روی فرش قرمز احساس می‌کرد انگار "زنده زنده در حال خورده شدن" است و توضیح داد که برای مقابله با این همه توجه "یک استراتژی پیدا کرده است."

ایران آرت: رزومند پایک، بازیگر فیلم دختر گمشده، در گفت‌وگو با خبرگزاری پی‌آی، خاطراتش را درباره ظاهر شدن بر فرش‌های قرمز در اوایل دوران حرفه‌ای کار خود به یاد آورد. 

به گزارش ایران‌آرت، اولین جلسه عکاسی که پایک در آن شرکت کرد مربوط به اولین نقش سینمایی‌اش در سال ۲۰۰۲ و در فیلم "روزی دیگر بمیر" از مجموعه سینمایی جیمز باند بود که در آن نقش میراندا فراست را بازی کرد. 

به نقل از ایندیپندنت، این بازیگر گفت پیرس برازنان، همبازی‌اش در فیلم درباره رفتن بر فرش قرمز از قبل به او هشدار داده بود. او گفت که با خودش تمرین کرده بود که هنگام ظاهر شدن در جلسات افتتاح فیلم‌ها و جلسات عکاسی، یک "پوسته" به دور خود بکشد. 

او گفت:‌ "با خودم تمرین کردم. وقتی جوانتر بودم این همه توجه و موشکافی برایم غیرقابل تحمل بود." 

این بازیگر ۴۱ ساله گفت که حالا "استراتژی" دارد که برای مدیریت زمان‌هایی که در کانون توجه است به کار می‌برد.  او گفت:‌ "اولش احساس می‌کنید که انگار دارید زنده‌زنده خورده می‌شوید." 

"پیرس برازنن اولیه بار درباره این حالت به من هشدار داد، زیرا اولین جلسه عکاسی که باید شرکت می‌کردم مربوط به بیستمین فیلم جیمز باند بود، ۴۰ سال با باند. صدای شلوغی و افراد به گوشم می‌رسید و برازنن گفت صبر کن، همین بغل آماده‌اند که تو را زنده زنده قورت دهند، البته دقیقا همین را نگفت، ولی این چیزی بود که من شنیدم." 

پایک گفت وقتی برای اولین بار روی صحنه ایستاد، "کم مانده بود که از هوش برود." او با اشاره به "فشار مردم، عکاس‌ها، نور فلاش‌ها و نورافکن‌ها" از این که برازنن چطور دستش را دور کمر او انداخته یاد کرد. 

"مرا گرفت. چون شوکه‌کننده است، مثل این می‌ماند که برای یک دقیقه دارند شما را زنده زنده می‌خورند. و بعد متوجه می‌شوی که میتوانی دور خودت یک پوسته تشکیل دهی." 

این بازیگر فیلم غرور و تعصب، در تازه‌ترن فیلمش "رادیواکتیو" نقش ماری کوری، دانشمند برنده جایزه نوبل را بازی می‌کند. 

پایک درباره این که کوری زنگ‌ها و سوت‌های فرش قرمز را تایید نمی‌کند، به شوخی گفت: "حتما از این بابت تند و ناراضی میشد." 

 

هالیوود بازیگر بازیگر زن رزموند پایک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین