کد خبر: 50253 A

روایت جیم کری از دوران افسردگی/ تابوت جان لنون را می‌دیدم و از خود بی خود می‌شدم/ تام کروز ممکن است من را کتک بزند

روایت جیم کری از دوران افسردگی/ تابوت جان لنون را می‌دیدم و از خود بی خود می‌شدم/ تام کروز ممکن است من را کتک بزند

کری کتاب جدیدی را به نگارش درآورده و در آن از روابطش با دیگر ستارگان از جمله نیکلاس کیج و گوئینت پالترو گفته است

ایران آرت: ستاره‌ فیلم "ایس ونتورا" از دوران افسردگی خود گفته و رمان جدیدی در مورد یک ستاره‌ی سینما به نام "جیم کری" که به بحران وجودی برمی‌خورد. کری در مصاحبه با "نیویورک تایمز" دوران افسردگی خود را به یاد آورده و ایامی را شرح داده است که در اولین ساعات صبح به سراغ یوتیوب، نت‌فلیکس و تی‌ام‌زی می‌رفته است. 

او می‌گوید:‌ "در مواقعی خیلی وحشت می‌کردم. تابوت "جان لنون" را در یوتیوب نگاه می‌کردم و کاملاً از خود بی‌ خود می‌شدم زیرا فکر می‌کردم که وقتی بدن من بی‌جان شود مردم با آن سلفی خواهند گرفت. یک نفر پیدا خواهد شد که آن را به عنوان چیزی بدیع ببیند."

کری در ادامه می‌گوید: "این وحشت و ترس مهلک از خوب به نظر رسیدن پیکرم مرا وادار می‌کرد پیش از رفتن به تخت خواب به خودم برسم تا اگر در نیمه‌های شب مردم، در انظار عموم ظاهر شایسته‌ای داشته باشم."

کری کتاب "خاطرات و اطلاعات غلط" را با همکاری "دینا واشون" به نگارش درآورده و در آن از روابطش با دیگر ستارگان از جمله "نیکلاس کیج" و "گوئینت پالترو" گفته است. کری می‌گوید این کتاب قرار نیست تماماً حقیقت داشته باشد، اما تمامی برخوردهای "کری" در کتاب ریشه در واقعیت دارد.   

او توضیح می‌دهد: "جیم کری در این کتاب در واقع یک نماینده است. او آواتار هر کسی در موقعیت من می‌تواند باشد. از هنرمند، سلبریتی و ستاره. آن دنیا و همه‌ی افراط و خودبینی و پوچی‌اش گاهی بسیار حقیقی است. نمی‌توان تشخیص داد کدام حقیقت دارد و کدام نه. اما حتی خصوصیات خیالی‌ کتاب حقیقتی را فاش می‌کند."

بر اساس گزارش ۳۰نما، کری به تایمز می‌گوید این رمان یک هجویه و یک پارودی است "اما با احترام نوشته شده. بیشتر شخصیت‌هایی که د این کتاب وجود دارند، افرادی هستند که من به‌شدت تحسین‌شان می‌کنم." برای نمونه، نسخه‌ی موازی "نیکلاس کیج" در هالیوود کتاب، کلکسیون جمجمه‌ی دایناسور جمع‌آوری می‌کند و بهترین دوست نسخه‌ی خیالی کری است. کری واقعی می‌گوید کیج واقعی از وجود شخصیتش در کتاب آگاه بوده و از این پروژه استقبال کرده است.

کری می‌گوید: "چند روز پیش با نیک کیج صحبت می‌کردم. تا آن زمان چیزی در مورد کتاب به او نگفته بودم و به یکباره او را مطلع کردم. او گفت: "جیم، باعث افخار من است مرد. نمی‌دانی چقدر [ارزشمند است.] گفتم: "بهترین جملات را برای تو در نظر گرفته‌ام. "به گوش کسی نخورده!" او به‌شدت هیجان‌زده است."

شخصیت دیگر کتاب نسخه‌ای از "تام کروز" است، اما بنا به دلایل حقوقی با نام دیگری به او ارجاع داده می‌شود. کری می‌گوید آشنایی با او لذت‌بخش است اما تردید دارد که کروز آن را دوست داشته باشد: "من تام کروز را می‌شناسم. ممکن است مرا کتک بزند، اما این ضربت را به خاطر هنر تحمل می‌کنم. فکر می‌کنم کروز کتاب را دوست داشته باشد.

کری در سال ۲۰۲۰ فیلم "سونیک خارپشت" را روی پرده داشته که اولین نقش او در یک فیلم از سال ۲۰۱۴ است. او در سریال کمدی تلخ "شوخی" نیز ظاهر شده است.

کتاب "خاطرات و اطلاعات غلط" که یک "رمان نیمه-اتوبیوگرافی" توصیف شده و یک دنیای هالیوود موازی خلق می‌کند ۷ ژوئیه منتشر خواهد شد. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط "جف دنیلز" همبازی کری در "احمق و احمق‌تر" روایت شده است.

 

تام کروز هالیوود نیکلاس کیج گوئینت پالترو ایس ونتورا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین