کد خبر: 50280 A

آن هاتاوی: نولان موبایل و صندلی را ممنوع می‌کند!

آن هاتاوی: نولان موبایل و صندلی را ممنوع می‌کند!

بازیگر فیلم‌های نولان می‌گوید: او اجازه‌ نشستن روی صندلی را نمی‌دهد و دلیلش این است که اگر صندلی وجود داشته باشد، افراد روی آن خواهند نشست و اگر بنشینند، یعنی کار نمی‌کند.

ایران آرت: کریستفر نولان از معدود فیلمسازان هالیوود است که هنوز می‌تواند برای فیلم‌هایی اریجینال بودجه‌های هنگفتی از استودیوها طلب کند و با آن‌ها سودآوری کند. در صنعت فیلمسازی امروز که به نظر جز فیلم‌های ابرقهرمانی و بازسازی و دنباله‌ها ساخته نمی‌شوند، نولان یک کارگردان متفاوت است. علت موفقیت او ممکن است ارتباطی به صندلی داشته باشد. 

آن هاتاوی که با هیو جکمن در فیلم‌های "بینوایان" و با نولان در فیلم‌های "بین‌ستاره‌ای" و "شوالیه‌ تاریکی برمی‌خیزد" همکاری کرده در قالب مجموعه مصاحبه‌های ورایتی با جکمن به گفتگو نشسته و بعضی از مقررات محل فیلمبرداری پروژه‌های نولان را توضیح داده است. 

به گزارش ۳۰نما، هاتاوی پس از آنکه می‌گوید نولان اجازه‌ی استفاده از گوشی‌های موبایل را نمی‌دهد، از دیگر قوانین فیلمساز صحبت می‌کند: "کریس اجازه‌ی استفاده از صندلی را هم نمی‌دهد. من دو بار با او همکاری کرده‌ام. او اجازه‌ی نشستن روی صندلی را نمی‌دهد و دلیلش این است که اگر صندلی وجود داشته باشد، افراد روی آن خواهند نشست، و اگر بنشینند، یعنی کار نمی‌کند."

وی می‌افزاید: "او فیلم‌های فوق‌العاده‌ای از لحاظ مقیاس و جاه‌طلبی و جنبه‌های فنی و احساسی ساخته. فیلم‌هایش همیشه زودتر از موعد و هزینه‌ای کمتر از بودجه‌ی در نظر گرفته شده تمام می‌شوند. فکر می‌کنم اهمیت مسئله‌ی صندلی را می‌داند."

در بخش دیگری از گفتگو می‌گوید: "من حساسیت زیادی روی کارگردان‌ها دارم. خیلی دوست دارم با بهترین کارگردانانی که می‌توانم کار کنم و فقط نظاره‌گر کارشان باشم. رویکرد نولان به فیلمسازی را دوست دارم. او فیلمسازی را به مینیمال‌ترین شکل خود درمی‌آورد، اما در عین حال فیلم‌هایش عظیم و پر زرق و برق‌اند."

هاتاوی توصیه‌های نولان برای بازی در نقش "زن گربه‌ای" را به یاد می‌آورد: "وقتی فیلم "تلقین" را می‌ساختیم، "جوزف گودن-لویت" برای یک سکانس چهار روزه ۱۲ هفته آموزش دید زیرا می‌خواست تمامی نماها را خودش بازی کند. تمایل دارم تا جایی که ممکن است صحنه‌های اکشن را بازی کنی. برای این کار باید به اندازه‌ی کافی قدرتمند باشی. نمی‌خواهم از آن بازیگرانی باشی که یکی دو برداشت می‌گیرند و خسته می‌شوند. می‌خواهم همه‌ی کارها را انجام دهی."

 

کریستوفر نولان آن هاتاوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین