کد خبر: 50287 A

"یوروویژن" پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس شد/ رکورد جدید "تور جهانی ترول‌ها"

"یوروویژن" پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس شد/ رکورد جدید "تور جهانی ترول‌ها"

پرفروش‌ترین فیلم‌های پخش آنلاین و شبکه نمایش خانگی در حالی اعلام شد که فیلم "یوروویژن: داستان حماسه آتش" در صدر فیلم‌های پرفروش نتفلیکس قرار گرفت.

ایران آرت: نزدیک به دو ماه قبل، "جف شل" مدیر عامل یونیورسال در مصاحبه با "وال استریت ژورنال" تأیید کرد که "تور جهانی ترول‌ها" در کمتر از دو هفته به فروش ۹۵ میلیون دلاری در پلتفرم‌های دیجیتال دست پیدا کرده است. این هفته، همین استودیو دارای ۱۷ عنوان از ۴۰ جایگاه موجود است.

"ترول‌ها" و فیلم "سلطان استتن آیلند" یونیورسال در دو فهرست رتبه‌های اول را تصاحب کردند و با قیمت‌های ۱۹.۹۹ دلار به فروش رفتند. "ترول‌ها" در آیتونز (که فیلم‌های اجاره‌ای را فهرست نمی‌کند) و فندنگو رتبه‌ی اول را کسب کرده در حالی که "استتن آیلند" در اسپکترم رتبه‌ی اول و در فندنگو رده‌ی دوم را در اختیار گرفته است.

"باید می‌رفتی" یونیورسال هم در اسپکترم و فندنگو رتبه‌ی سوم را اشغال کرده است. اجاره‌ی این فیلم در آمازون پرایم و آیتونز با استقبال کمتری روبرو شد. فیلم "مقاومت‌ ناپذیر" به کارگردانی "جان استوارت" و بازی "استیو کارل" این هفته در فندنگو چهارم شد و از آن‌جا که همین جمعه‌ی گذشته منتشر شده و نقد‌های مثبتی دریافت نکرده در فهرست‌های این هفته جایگاه بالایی کسب نکرده است. 

به گزارش ۳۰نما، فیلم جدید ایرلندی "تب دریا" که اسکای آن را در جشنواره‌ی فیلم تورنتو ۲۰۱۹ خریداری کرد، آوریل گذشته به پلتفرم‌های دیجیتال آمد، اما این هفته با کاهش قیمت به ۰.۹۹ دلار در آیتونز رتبه‌ی سوم را تصاحب کرد. فیلم "۲ دقیقه شهرت" لاینزگیت این هفته در اسپکترم در رده‌ی دهم جای گرفته. "جی فارو" بازیگر "اجرای زنده شنبه شب" در این فیلم نقش ستاره‌ی یوتیوب را بازی می‌کند که سعی دارد موفقیتش را گسترش دهد.

فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های پلتفرم‌های دیجیتال پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. در سالن‌های سینما تمام فیلم‌ها با یک قیمت به فروش می‌روند و تفاوت تنها در فرمت‌های آیمکس و سه بعدی است. اما عناوینی که در وی‌اودی‌ها عرضه می‌شوند ممکن است با قیمت ۹۹ سنت به فروش برسند و در میان ده فیلم برتر جای بگیرند. مخاطبین علاوه بر این امکان خریداری عناوین بیشماری را دارند و به همین علت است که "بزرگترین شومن" با بازی "هیو جکمن" همچنان پس از سه سال در آمازون پرفروش است و رده‌ی دوم را از آن خود کرده. این فیلم ماه‌هاست که در میان ده فیلم پرفروش آمازون حضور دارد. 

در نت‌فلیکس، فیلم "یوروویژن: داستان حماسه آتش" در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌ها و فهرست کلی تمامی عناوین در رده‌ی اول ایستاده است. این فیلم موفق شد عنوان اروتیک "۳۶۵ روز" (365 Days) را پس از دو هفته به زیر بکشد. مستند "ورزشکار ای" در مورد آزار جنسی ژیمناست‌های زن در نت‌فلیکس رتبه‌ی سوم را اشغال کرده است. این در حالی است که "۵ قطره خون" به کارگردانی "اسپایک لی" پس از دو هفته جایی در میان ۱۰ فیلم پربیننده نداشت. این فیلم تحسین‌شده تنها دو روز صدر جدول نت‌فلیکس را در اختیار داشت.

 

هالیوود یوروویژن تور جهانی ترول ها جف شل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین