کد خبر: 50348 A

سریال کاترین کبیر تمدید شد

سریال کاترین کبیر تمدید شد

سریال داستانی در مورد کاترین کبیر با بازی ال فانینگ را روایت می‌کند، زنی که طولانی‌ترین دوران سلطنت را به عنوان یک زن در تاریخ روسیه داشت.

ایران آرت: شبکه‌ هولو اعلام کرد که فصل دوم سریال "کبیر" را به تولید می‌رساند. این سریال با بازی "ال فنینگ" نقدهایی مثبت را دریافت و بنابر ادعای هولو بینندگان زیادی را جذب کرده است. هولو همچون مانند دیگر شبکه‌های استریم ویدیو آمار بینندگانش را منتشر نمی‌کند. فصل دوم سریال مانند فصل اول در قالب ۱۰ اپیزود ساخته خواهد شد.

"کبیر" به نویسندگی "تونی مک‌نامارا" که سابقه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی "سوگلی" را دارد، داستانی در مورد "کاترین کبیر" با بازی فنینگ روایت می‌کند که طولانی‌ترین دوران سلطنت را به عنوان یک زن در تاریخ روسیه داشت. دیگر بازیگران سریال "نیکلاس هولت" در نقش "امپراطور پیتر سوم" همسر کاترین، "فیبی فاکس"، "آدام گادلی"، "چریتی ویکفیلد"، "داگلاس هاج"، "ساشا داوان"، "سباستین دسوزا"، و "بلیندا برومیلوو" بودند.

به گزارش 30نما، منتقدین فصل اول کبیر را سرگرم‌کننده توصیف کردند و نمایش هولت و فنینگ را درخشان خواندند. مک‌نامارا که برای نویسندگی "سوگلی" به همراه "دبورا دیویس" نامزد اسکار شد، تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه است.

شبکه‌ی هولو اخیراً سریال‌های کمدی اریجینال دیگری مانند "دوستدارت ویکتور"، "پن۱۵" و "دال‌فیس" را به تولید رسانده است.

 

کاترین ال فانینگ سوگلی کبیر سریال کبیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین