کد خبر: 50371 A

آنجلینا جولی با تیپ ۷۰ میلیونی قرنطینه را شکست/ عکس

آنجلینا جولی با تیپ ۷۰ میلیونی قرنطینه را شکست/ عکس

آنجلینا جولی با یک کیف لاکچری از برند دیور به خیابان آمد که رسانه‌ها ارزش آن را حدود ۲۷۰۰ پوند (۷۰ میلیون تومان) برآورد کردند.

ایران آرت: آنجلینا جولی که به دلیل ابتلا به چند بیماری از جمله سرطان جزو گروه‌های آسیب‌پذیر و درخطر دوران کروناست، پس از چند ماه غیبت همراه دختر ۱۱ ساله‌اش ویوین در یکی از خیابان‌های لس‌آنجلس دیده شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی روز پنجشنبه به منطقه لس‌فیلیز در مرکز لس‌آنجلس آمد تا خرید کند. جولی و دختر مشترکش با برد پیت هر کدام ماسک بر چهره داشتند تا از گزند کرونا در امان بمانند. کالیفرنیا از آلوده‌ترین ایالت‌های آمریکاست و بسیاری از ساکنان شهرهای شلوغ و مهم آن از جمله لس‌آنجلس در خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ هستند.

به نقل از دیلی میل، مادر و دختر وقتی از خودروی شخصی خود پیاده شدند، علاوه بر ماسک دستکش لاتکس هم بر دست داشتند تا از شر ویروس در امان بمانند. به نظر می‌رسید هدف اول آنها خریدن غذا برای حیوان‌های خانگی‌شان بود و آنچه در این دو چهره سرشناس بیشتر به چشم می‌آمد، ساده بودن بیش از اندازه لباس‌هایشان بود. هر چند برخی رسانه‌ها خیلی زود سراغ کیف لاکچری جولی رفتند و ارزش این کیف برند دیور را حدود ۲۷۰۰ پوند (۷۰ میلیون تومان) برآورد کردند.

 

4463961

آنجلینا جولی اوایل ماه گذشته میلادی در گفتگو با نشریه هارپرز بازار نسخه بریتانیا از شرایط زندگی کردن در قرنطینه کرونا گفته بود اما بیش از چند ماه می‌شد کسی او را در کوچه و خیابان ندیده بود. گفته می‌شود برد پیت هفته گذشته با موتور خود از خانه همسر سابق بیرون آمده و به نظر می‌رسد روابط این دو ستاره هالیوودی رو به بهبود است. ویوین و ناکس دوقلوهای ۱۱ ساله از فرزندان پیت و جولی هستند.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین