کد خبر: 50463 A

اتفاقی که قلب تام هنکس را شکست

اتفاقی که قلب تام هنکس را شکست

تام هنکس که به همراه همسرش به کرونا مبتلا شده بود، از اینکه فیلم جدیدش "گری‌هوند" در سینماها اکران نمی‌شود دل شکسته است.

ایران آرت: تام هنکس انتشار فیلم جدیدش از پلتفرم استریمینگ اپل تی‌وی+ را غم‌انگیز توصیف می‌کند. فیلم "گری‌هوند" با بازی هنکس در نقش فرمانده نیروی دریایی آمریکا در ابتدای جنگ دوم جهانی، قرار بود در سالن‌های سینما اکران شود. اما با شیوع پاندمی کرونا سونی امتیاز پخش این فیلم را با قراردادی ۷۰ میلیون دلاری به اپل تی‌وی+ واگذار کرد. 

هنکس که فیلمنامه‌ی این فیلم را هم به نگارش درآورده به گاردین می‌گوید فروش فیلم به اپل قلبش را شکسته است. او توضیح می‌دهد: "نمی‌خواهم اربابانم در اپل را خشمگین کنم اما کیفیت صدا و تصویر متفاوت خواهد شد. هنکس ادعا می‌کند که مسئولین اپل به او امر کرده‌اند از دفتر کارش در خانه و پشت به یک دیوار ساده به انجام مصاحبه بپردازد و هیچ‌یک از وسایل شخصی‌اش را نشان ندهد. 

به گزارش ۳۰نما، او به شوخی می‌گوید احساس می‌کند در برنامه‌ی محافظت از شهود فعال است: "من در خدمت شما هستم، و خواسته‌های اپل تی‌وی را اجابت می‌کنم." هنکس مانند بسیاری دیگر از چهره‌های شناخته شده در حین پاندمی از طریق ویدیو کنفرانس و در خانه با مطبوعات مصاحبه می‌کند.

هنکس و همسرش "ریتا ویلسون" اولین ستارگان هالیوود بودند که به ویروس کرونا مبتلا شدند. این دو در استرالیا به سر می‌بردند و هنکس در حال فیلمبرداری فیلم بیوگرافیکال "الویس پرسلی" بود. این فیلم به کارگردانی "باز لورمن" پس از سه ماه وقفه از ژوئیه به تولید ادامه می‌دهد.

هنکس در بخشی از مصاحبه‌ی خود با گاردین در پاسخ به این پرسش که آیا پس از بهبودی از عوارضی رنج می‌برد یا نه می‌گوید: "نه، حال ما خوب است. مشکلات ناشی از ویروس طی دو هفته به پایان رسید و ما واکنش‌های بسیار متفاوتی نشان دادیم و این عجیب بود. همسرم حس بویایی و چشایی خود را از دست داد، حالت تهوع شدیدی داشت و تبش شدیدتر بود. من فقط بدن‌دردهای فلج‌کننده داشتم، دائماً احساس خستگی می‌کردم و بیش از ۱۲ دقیقه نمی‌توانستم روی چیزی تمرکز کنم. این نشانه‌ی آخر به هر حال ویژگی ذاتی من است."

"گری‌هوند" ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) از اپل تی‌وی+ منتشر خواهد شد.

 

تام هنکس گری هوند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین