کد خبر: 50475 A

برد پیت به قطار سریع‌السیر پیوست

برد پیت به قطار سریع‌السیر پیوست

جدا از "قطار سریع‌السیر" برد پیت سال ۲۰۲۱ باید در فیلم "بابل" (Babylon) به کارگردانی "دیمین شزل" مقابل "اما استون" بازی کند.

ایران آرت: برد پیت در فیلم اکشن تریلر "قطار سریع‌السیر" (Bullet Train) برای سونی جلوی دوربین می‌رود. دیوید لیچ کارگردان این پروژه است و بر نگارش فیلمنامه توسط زک الکویچ نظارت خواهد کرد. لیچ پس از کارگردانی "هابز و شا" برای انتخاب فیلم بعدی خود شتابزده عمل نکرد و به تازگی به این پروژه پیوسته است. 

فیلم بر اساس یک رمان ژاپنی به قلم "کوتارو ایساکا" ساخته خواهد شد. "هارویل سکر" اعلام کرده است که این رمان را سال آینده به زبان انگلیسی منتشر خواهد کرد. لیچ و "کلی مک‌کورمک" تهیه‌کنندگان "قطار سریع‌السیر" به واسطه‌ی کمپانی "۸۷نورث" خواهند بود. سونی اخیراً اعلام کرده است که استودیو در حال توسعه‌ی "وان پانچ من" بر اساس مانگای محبوب ژاپنی است و امیدوار است یک چندگانه‌ی جدید آغاز کند.

به گزارش ۳۰نما، پیت پس از کسب اسکار بهترین بازیگری برای بازی در "روزی روزگاری در هالیوود" بر روی انتخاب‌های بعدی خود قدری تأمل کرد. جدا از "قطار سریع‌السیر" پیت سال ۲۰۲۱ باید در فیلم "بابل" (Babylon) به کارگردانی "دیمین شزل" مقابل "اما استون" بازی کند. سال گذشته پیت فیلم "به‌سوی ستارگان" به کارگردانی "جیمز گری" را نیز روی پرده داشت.

"دیوید لیچ" با فیلم‌های اکشن "جان ویک" و "بلوند اتمی" ثابت کرد که یکی از بهترین فیلمسازان این ژانر است. او فیلم "ددپول ۲" را هم در کارنامه دارد. پیت در این فیلم که ۷۸۵.۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت نقش کوتاهی بازی کرده است.

تاریخ اکران "قطار سریع‌السیر" هنوز مشخص نیست اما فیلمبرداری پروژه از اواخر امسال آغاز و اواخر سال ۲۰۲۱ یا بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

برد پیت قطار سریع السیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین