کد خبر: 50554 A

جیم کری اولین رمانش را نوشت/ داستان آخرالزمانی آقای کمدین

جیم کری اولین رمانش را نوشت/ داستان آخرالزمانی آقای کمدین

کری رمانی با عنوان "خاطرات و اطلاعات نادرست" نوشته که در آن، ضد قهرمانش افسردگی دارد و داستان دارای قسمت اوج آخرالزمانی است.

ایران آرت: جیم کری اولین رمان خود با عنوان "خاطرات و اطلاعات نادرست" از سوی انتشارات "Knopf" منتشر کرد.

جیم کری بامزه در همکاری با "دانا واچون" رمانی با عنوان "خاطرات و اطلاعات نادرست" نوشته که در آن، ضد قهرمانش افسردگی دارد و داستان دارای قسمت اوج آخرالزمانی است.

به گزارش فارس، کتاب جدید داستانی طنزآمیز، را روایت می کند که به جستجوی معنای زندگی مبتنی بر جزئیات زندگی این کمدین می پردازد. می توانید آن را در سایت آمازون تهیه کنید.

"جیم کری" در مورد این کتاب با نیویورک تایمز صحبت کرد و گفت: پایان جهان است و ما کتاب کاملی برای آن داریم. پایان تمدن نیست فقط پایان یک دنیاست، دنیای خودخواهی...

از آنجا که این کتاب بر اساس جزئیات واقعی زندگی جیم کری است، شامل شخصیت هایی است که از واقعیت امروز به داخل داستان کشیده شده اند.

یکی از شخصیت های کتاب "نیکلاس کیج"  مجموعه دار جمجمه های دایناسور است که بهترین دوست شخصیت اصلی را نیز بازی می کند.

کری در مورد چگونگی گنجاندن نیکلاس کیج و سایر افراد مشهور در کتاب در مورد اهداف خود صحبت کرده است و کیج در واقع او را تشویق نیز کرده است.

علاوه بر مطالب و تصاویر جذاب کتاب مصور جیم کری، اینکه تصویر خود او از زندگی اش را چطور در این کتب روایت می کند و خود را در زندگی چطور میبیند نیز از موارد جذاب کتاب خواهد بود. 

"جیم کری" همچنین تور سراسری این کتاب را در شهرهای آمریکا با همراهی همکار نویسنده اش "دانا واچون" ترتیب داده است.

 

جیم کری رمان نویس خاطرات و اطلاعات نادرست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین