کد خبر: 50577 A

شایعه‌ای که هواداران کیانو ریوز را به وجد آورد

شایعه‌ای که هواداران کیانو ریوز را به وجد آورد

رسانه‌های سینمایی جهان مدعی شدند که کیانو قرار است دوباره در یکی از محبوب‌ترین نقش‌هایش یعنی جان کنستانتین ظاهر شود.

ایران آرت: برادران وارنر در حال توسعه‌ فیلم جدیدی برای شخصیت "کنستانتین" به تهیه‌کنندگی "جی‌.جی. ایبرامز" است. "مورفیز مالتیورس" گزارش داده است که مقدمه‌ای است برای تولید فیلم "لیگ عدالت تاریک" با همکاری دی‌سی و وارنر و خلق چندگانه‌ای مانند "انتقام‌جویان" با حضور شخصیت‌هایی چون "کنستانتین"، "زاتانا" که پیش‌تر شایعه‌ی تولید فیلمی بر اساس آن شنیده شده بود. این گزارش‌ها تاکنون به تأیید رسمی نرسیده‌اند و هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی کاملاً جدیدی از شخصیت "کنستانتین" روایت می‌شود یا فیلم نوعی ریبوت است. با این حال حتی شنیده می‌شود که هدف استودیو بازگرداندن "کیانو ریوز" به این نقش خواهد بود. 

به نظر می‌رسد که شایعه‌ تولید فیلم جدید "کنستانتین" به گوش خبرنگاران صنعت سرگرمی هم رسیده باشد. "برندن کتز" نویسنده‌ی "آبزرور" با نقل قول از گزارش مذکور می‌نویسد: "شایعاتی در این خصوص شنیده‌ام. اگر کیانو ریوز بازگردد، محبوبیت او در نزد عموم با نقش به‌یادماندنی دیگری افزایش می‌یابد. این مرد هر دهه با عنوانی جنجالی عشق مردم را شعله‌ور می‌کند. عجب ستاره‌ای است."

شخصیت "جان کنستانتین" به‌شدت محبوب هواداران است. فیلمی که سال ۲۰۰۵ با بازی ریوز بر اساس آن ساخته شد و "فرانسیس لارنس" کارگردانی‌اش کرد، به اثری کالت تبدیل شده و هواداران سال‌هاست که درخواست می‌کنند دنباله‌ای برای آن ساخته شود. این شخصیت با یک سریال تلویزیونی با بازی "مت رایان" بازگشت اما پس از یک فصل کنسل اعلام شد. 

​به گزارش ۳۰نما، در حالی که دی‌سی برای خلق یک دنیای سینمایی جدید برنامه‌ریزی می‌کند و قصد تولید عناوین پرخرجی از جمله "فانوس سبز" را دارد، "کنستانتین" گزینه‌ی هوشمندانه‌ای برای توسعه‌ی این دنیا به نظر می‌رسد. وارنرها در حال توسعه‌ی فیلم "فلش" با بازی "ازرا میلر" و "مایکل کیتون" در نقش "بتمن" نیز هستند، و درصورتی که در آن فیلم عوالم موازی دی‌سی معرفی شود، راه برای بازگشت "کنستانتین" هموار خواهد شد. در گزارش "مورفیز مالتیورس" آمده است که فیلم جدید "کنستانتین" برای شبکه‌ی HBO Max در حال توسعه است.

ریوز سال گذشته در مصاحبه‌ با "ورایتی" گفته بود: "من همیشه دوست داشتم نقش "جان کنستانتین" را دوباره بازی کنم. عاشق آن دنیا و آن شخصیت هستم. از بازی در آن نقش در آن دنیا بسیار لذت بردم."

فیلم "کنستانتین" در سال ۲۰۰۵ با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۳۰ میلیون دلار فروش کرد و "شیا لابوف" و "جایمون هونسو" در نقش‌های بزرگ‌تری بازی کردند. دیگر بازیگران فیلم "ریچل وایس"، "تیلدا سوئینتن"، و "پیتر استورمر" در نقش "لوسیفر" بودند.

فیلم بعدی دی‌سی "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" است که باید اکتبر آینده روی پرده برود. فیلم بعدی ریوز نیز "بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند" است که در حال حاضر برای اواخر ماه آگست در نظر گرفته شده است.

 

هالیوود کیانو ریوز کنستانتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین