کد خبر: 50613 A

کارگردان ایرانی: بدترین نوع کرونا را گرفته‌ام/ ماجرای فرار از بیمارستان

کارگردان ایرانی: بدترین نوع کرونا را گرفته‌ام/ ماجرای فرار از بیمارستان

این کارگردان گفت: قرنطینه خیلی حس بدی است. چون بیمارم هیچکس نمی‌تواند به ملاقاتم بیاید و از طرفی اگر دوام نیاورم هم شاید کسی متوجه مرگم نشود.

ایران آرت: محمدرضا خاکی، کارگردان سینمای ایران به کرونا مبتلا شد.

محمدرضا خاکی که کارگردانی فیلم‌های مختلفی همچون "مهر مادر"، "یاران بی‌نشان"، "خط آفتاب"، "نوای شیدایی"، "سرایدار" و سریال پلیسی "هفت" را برعهده داشته، ضمن تایید این خبر گفت: ۱۵ روز پیش علائم خفیفی از بیماری را حس کردم و خود را قرنطینه کردم. حالم خوب بود تا ۵ روز قبل که ناگهان علائم شدید پیدا کردم. به طوری که سر و قلبم از درد در حال ترکیدن بود. اکنون نیز در شرایطی هستم که انگار کمر و دستانم می‌خواهند از وسط نصف شوند.

به گزارش ایلنا، خاکی درباره اینکه چرا در بیمارستان تحت مداوا نیست، اظهار داشت: چند روز قبل برای ویزیت به بیمارستان رفتم. پزشک معالج بعد از معاینه من گفت که بدترین نوع کرونا را گرفته‌ای و باوجود کامل بودن ظرفیت آی‌سی‌یو بیمارستان از پرسنل بیمارستان خواست که فورا یک جا برای من خالی کنند. وقتی شرایط بیمارستان را دیدم، خیلی ترسیدم و فرار کردم و اکنون نیز در خانه قرنطینه هستم. بسیاری از پزشکان نیز معتقدند که ماندن در خانه بهتر از بیمارستان است. 

این کارگردان در پایان گفت: قرنطینه خیلی حس بدی است. چون بیمارم هیچکس نمی‌تواند به ملاقاتم بیاید و از طرفی اگر دوام نیارم هم شاید کسی متوجه مرگم نشود.

 

کارگردان محمدرضا خاکی کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین