کد خبر: 50674 A

تیر خلاص به قلب هالیوود

تیر خلاص به قلب هالیوود

سینماهای ایالت کالیفرنیا به عنوان بزرگترین بازار سینمایی آمریکا به دلیل افزایش موراد ابتلا به ویروس کرونا دوباره تعطیل شد.

ایران آرت: سینماهای ایالت کالیفرنیا با دستور فوری "گوین نیوسام" فرماندار این ایالت و برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، فرمان جدید فرماندار ایالت کالیفرنیا شامل همه سینماهای واقع در فضای بسته، رستوران‌ها، باغ وحش‌ها، موزه‌ها و ... می‌شود.

موارد بستری بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا ۲۸ درصد و موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز ۲۰ درصد طی دو هفته اخیر افزایش داشته است.

به نقل از ورایتی، "گوین نیوسام" فرماندار کالیفرنیا در یک نشست خبری گفت: این ویروس جایی نمی‌رود و امیدوارم همه ما درک کنیم که ویروس کرونا با گرم شدن هوا به تعطیلات تابستانی نخواهد رفت و باید تا زمان پیدا شدن واکسن و یا درمانی موثر رعایت کنیم.

سینماهای آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت سراسری از تاریخ ۲۰ مارس (اول فروردین) تعطیل شدند اما برخی ایالت‌ها به تدریج و با ظرفیت کمتر فعالیت خود را از سر گرفته بودند.

منطقه لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، بزرگترین بازار سینمایی در آمریکاست و شامل منطقه معروف هالیوود نیز می‌شود که پایگاه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و سالن‌های نمایش قدیمی از جمله محل برگزاری مراسم اسکار در آن واقع شده است.

 

هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین