کد خبر: 50690 A

از پاسخ رد شارلیز ترون تا اصرار مایکل جکسون و ماریا کری

از پاسخ رد شارلیز ترون تا اصرار مایکل جکسون و ماریا کری

تهیه‌کننده فیلم "اکس من" به بیان خاطراتی از درخواست برخی از چهره‌های سرشناس دنیای هنر برای بازی در این فیلم پرداخت.

ایران آرت: از زمان اکران "اکس-من" به کارگردانی "برایان سینگر" بیش از بیست سال می‌گذرد و اگرچه این فیلم اولین و موفق‌ترین عنوان ابرقهرمانی زمان خود نبود، اما جایگاه قابل توجهی در تاریخ فیلم‌های ابرقهرمانی دارد. اما "آبزرور" به تازگی گزارش داده است که تولید این فیلم با موانع زیادی روبرو بوده و بازیگران شناخته‌شده‌ی بسیاری به پروژه نزدیک شدند. 

پیش از آنکه "دیوید هیتر" فیلمنامه‌ی فیلم سینگر را به نگارش درآورد، فاکس با نویسندگان دیگری وارد مذاکره شده بود. این نویسندگان "اندرو کوین واکر" (Panic Room)، "کریستفر مک‌کواری"، "اد سلمن"، "تام دی‌سانتو" و "جاس ویدن" بودند. اما عاقبت این هیتر بود که نسخه‌ نهایی فیلمنامه را نوشت.

به گزارش ۳۰نما، اما شاید بهت‌آورترین فهرست طویل نویسندگانی که به این فیلم نزدیک شده‌اند، بازیگرانی‌اند که استودیو در پی استخدام آنان بوده است. پیش‌تر گزارش شده بود که "ویگو مورتنسن" و‌ "راسل کرو" نقش "وولورین" را نپذیرفته‌اند، ضمن اینکه نباید از یاد برد ادعای "داگری اسکات" را که فاش کرد "تام کروز" به او اجازه نداده نقش "وولورین" را بازی کند. اما به نظر می‌رسد که "شارلیز ترون" هم نقش "جین گری" را از طرف "برایان سینگر" رد کرده است. 

"رالف وینتر" تهیه‌کننده‌ی فیلم فاش می‌کند: "خاطرات روشنی به یاد می‌آورم از افرادی که آمدند و درخواست کردند که در فیلم بازی کنند. "مایکل جکسون" یکی از هواداران کتاب های کامیک بود و می‌خواست نقش پروفسور اگزاویه را بازی کند. "شکیل اونیل" در دفتر ما حاضر شد و می‌خواست نقش "فورج" که در فیلم وجود نداشت را بازی کند."

هیتر اضافه می‌کند: "هر روز با دیدن چهره‌های جدید که می‌خواستند در فیلم بازی کنند غافلگیر می‌شدم. مثلاً می‌دیدم "ماریا کری" در دفتر من نشسته و منتظر است تا با برایان در مورد شخصیت "استورم" گفتگو کند. بنابراین همیشه شگفت‌آور بود."

مانند "دنیای سینمایی مارول"، بازیگرانی که سرانجام در چندگانه‌ی "اکس-من" حاضر شدند نقش‌هایی به یاد ماندنی بازی کردند. بنابر این گزارش روشن می‌شود که فیلم با وجود بعضی از نواقصی که دارد، می‌توانسته فیلمی بسیار بد از آب در بیاید و سازندگان برای نقش‌ها تصمیمات نادرستی بگیرند.

 

راسل کرو شارلیز ترون ماریا کری مایکل جکسون برایان سینگر اکس من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین