کد خبر: 50716 A

سریال جیم کری تعطیل شد/ خداحافظی با اقای خیارشور

سریال جیم کری تعطیل شد/ خداحافظی با اقای خیارشور

جیم کری در این سریال کمدی نقش جف یا "آقای خیارشور" را بازی کرد.

ایران آرت: شبکه‌ی شوتایم اعلام کرد که سریال "شوخی" را پس از دو فصل کنسل می‌کند. فصل دوم سریال در ماه مارس به پایان رسیده بود. اپیزود پایانی فصل دوم درها را برای روایت قصه در فصل سوم باز گذاشت، اما داستان کلی را به انتها رسانده بود. 

شوتایم می‌گوید: "پس از دو فصل، "شوخی" پخش خود را در شوتایم به پایان رساند. افتخار می‌کنیم که این سریال تحسین‌شده، خلاقانه و لذت‌بخش را روی ایر بردیم، و مایلیم از "جیم کری"، "دیو هالستین"، "مایکل اگیلار"، "میشل گندری" و تمامی عوامل و بازیگران به خاطر کار خستگی‌ناپذیر و درخشان‌شان قدردانی کنیم."

این کمدی تلخ نیم‌-ساعته پس از سه دهه "جیم کری" را به تلویزیون بازگردانده بود. کری در "شوخی" بار دیگر با گندری نویسنده و کارگردان "تابش ابدی یک ذهن پاک" همکاری می‌کرد. گندری به همراه هالستین خالق مجموعه، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال بود.

به گزارش ۳۰نما، کری در این سریال نقش جف یا "آقای خیارشور" را بازی کرد، یک شخصیت‌ تلویزیونی شناخته‌شده در برنامه‌های خردسالان که راهنمای عطوفت و مهربانی برای جوانان اثرپذیر آمریکایی و والدین‌ آن‌ها بود که با او بزرگ شده‌اند. اما وقتی جف در روابط خانوادگی خود با همسر، دو پسر، خواهر و پدرش دچار بحران می‌شود، هیچ داستان افسانه‌ای را راهنمای خود نمی‌بیند.

با کنسل شدن این سریال، شوتایم هیچ پروژه‌ی دیگری با کری در حال پخش ندارد. کری پیش‌تر دو فصل سریال "من این بالا در حال مردنم" را تولید کرده بود. "میلیاردها"، "چی"، "دوشنبه‌ی سیاه" و "پنی دردفول" از جمله دیگر سریال‌های اریجینال شوتایم هستند.

 

هالیوود جیم کری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین