کد خبر: 50720 A

انتقاد تند الیور استون از وضعیت هالیوود

انتقاد تند الیور استون از وضعیت هالیوود

این کارگردان می‌گوید هیچ اشتیاقی در او نمانده تا با استودیوها برای فیلم جریان اصلی همکاری کند.

ایران آرت: الیور استون هالیوود امروز را "بیش از حد شکننده و حساس" خواند. این کارگردان جنجالی فیلمسازی مدرن را "مسخره" می‌داند و می‌گوید هیچ اشتیاقی در او نمانده تا با استودیوها برای فیلم جریان اصلی همکاری کند. 

کارگردان "قاتلین بالفطره" و "جوخه" در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید: "همه‌چیز بیش از حد شکننده و حساس شده. در هالیوود امروز – امکان تولید فیلم بدون مشاور کووید وجود ندارد. امکان ساخت فیلم بدون مشاور حساسیت‌[های اجتماعی] وجود ندارد. مسخره است."

او در این مصاحبه می‌گوید: "آکادمی هر پنج، ده یا دو ماه یک بار نظرش را در مورد اینکه چه مسائلی را باید پی بگیرد تغییر می‌دهد. مسئله‌ نزاکت سیاسی لعنتی است و این دنیایی نیست که من مشتاق ورود به آن باشم. هرگز وضعیت را این‌چنین جنون‌آمیز ندیده بودم. مثل جنبش تی پارتی در دنیای "آلیس در سرزمین عجایب" است."

به گزارش 30نما، استون از هزینه‌های تولید فیلم نیز در پاندمی فعلی شکایت می‌کند و می‌گوید: "می‌دانید، به تازگی چیزی خواندم در مورد اینکه چگونه هزینه‌ی تولید فیلم در شرایط فعلی افزایش پیدا کرده به این علت که باید تمامی مسائل بهداشتی را رعایت کنید، و اینکه فیلمبرداری ۵۰ روزه به ۶۰ روزه تبدیل می‌شود و بازیگران باید فاصله اجتماعی را حفظ کنند."

استون در حال ساختن چندین پروژه‌ی مستند از جمله مستند بلندی در مورد "جان اف کندی" و مستند دیگری تحت عنوان "آینده‌ای روشن" در مورد انرژی پاک است. او می‌گوید: "این فیلم‌ها موضوعاتی مستند دارند و لزوماً محبوب نخواهند شد، اما برای من اهمیت دارند."

این فیلمساز پیش‌تر سریال مستند "مصاحبه‌های پوتین" را ساخته است.

 

الیور استون هالیوود کارگردان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین