کد خبر: 50804 A

شارلیز ترون رکوردشکن شد

شارلیز ترون رکوردشکن شد

"گارد کهن" شارلیز ترون در میان ۱۰ فیلم محبوب تاریخ نت‌فلیکس جای گرفته – و "جینا پرنس-بایتوود" اولین کارگردان زن سیاه‌پوست این فهرست است.

ایران آرت: فیلم اکشن "گارد کهن" بازی "شارلیز ترون"‌ به فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های اریجینال تاریخ نت‌فلیکس راه پیدا کرد و به زودی از مرز ۷۲ میلیون بیننده در چهار هفته‌ی اول گذر می‌کند.

نت‌فلیکس اعلام کرده است که "جینا پرنس-بایتوود" اولین کارگردان زن سیاه‌پوستی است که به فهرست ۱۰ فیلم پربیننده‌ تاریخ شبکه راه پیدا می‌کند. نت‌فلیکس فهرست ۱۰ فیلم اریجینال برتر تاریخ خود را روز جمعه منتشر کرده بود. صفحه‌ی توئیتر نت‌فیلیکس می‌نویسد: ""گارد کهن" رکوردشکن شد! بلاک‌باستر "شارلیز ترون" در میان ۱۰ فیلم محبوب تاریخ نت‌فلیکس جای گرفته – و "جینا پرنس-بایتوود" اولین کارگردان زن سیاه‌پوست این فهرست است."

"گارد کهن" از ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) منتشر شد و بازیگرانی چون "کیکی لین"، "ماتیاس شونارتس"، "مروان کنزاری"، "لوکا مارینلی"، "هری ملین" و "چیوتل اجیوفور" در آن ایفای نقش کردند. داستان فیلم از کتاب مصوری به همین نام نوشته‌ی "گرگ روکا" اقتباس شده و گروهی از سربازان نامیرا را دنبال می‌کند که به دنبال انجام یک مأموریت انتقام‌جویانه‌اند. لین نقش شخصیتی را بازی می‌کند که پس از یک حمله‌ی تروریستی متوجه می‌شود که نامیرا است. او پیش‌تر در فیلم "اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد" به کارگردانی "بری جنکینز" ظاهر شده بود. 

به گزارش 30نما، پرنس-بایتوود به تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" فاش کرده بود که او و روکا دو فیلم دیگر در ذهن دارند: "خود رمان مصور نیز یک سه‌گانه است. آنچه در ادامه روی می‌دهد شگفت‌آور است، بنابراین اگر مخاطب داشته باشد، ما هم تمایل داریم."

نت‌فلیکس سال گذشته امتیاز پخش جهانی این فیلم را خریداری کرد و تولید آن را به همراه اسکای‌دنس پذیرفت. فیلمبرداری پروژه از ماه می سال ۲۰۱۹ آغاز شد و عوامل در کشورهای مراکش و انگلستان جلوی دوربین رفتند.

 

شارلیز ترون نتفلیکس گارد قدیمی گارد کهن جینا پرنس بایتوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین