کد خبر: 50862 A

راسل کرو به گلادیاتور برمی‌گردد؟

راسل کرو به گلادیاتور برمی‌گردد؟

راسل کرو از احتمال بازگشت به دنباله "گلادیاتور" و برخورد عجیبش با کانیه وست می‌گوید.

ایران آرت: راسل کرو از احتمال بازگشت به دنباله‌ی "گلادیاتور" که داستانی ۲۵ تا ۳۰ سال پس از قسمت اول روایت می‌کند گفته است. در این فیلم به کارگردانی "ریدلی اسکات" که در سال ۲۰۰۰ اکران شد، شخصیت "ماکسیموس" با بازی کرو به شکل دراماتیکی کشته شد. 

کرو می‌گوید: "وقتی می‌‌گویم: "باید به شما یادآور شوم که [شخصیت] من در فیلم کشته شده" به نظر می‌رسد که می‌خواهم توی ذوق بزنم. بنابراین باید بگویم که واقعاً نمی‌دانم. آیا بعد از این همه مدت ممکن است داستان را ادامه دهیم؟ ممکن است…" او در مصاحبه با E! می‌گوید: "می‌توانم به شما بگویم که این بحث‌ها در مورد دنباله از آخرین روز فیلمبرداری وجود داشت. ایده‌های مختلفی در مورد داستان وجود داشت."

کرو ۵۶ ساله برای بازی در این نقش برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او در مورد میراث فیلم می‌گوید: "اینکه فیلمی در کارنامه‌ات باشد که پس از ۲۰ سال، صرف نظر از روز هفته جایی در دنیا هنوز در ساعات پربیننده در حال پخش است… شگفت‌انگیز است. ما قطعاً وقتی فیلم را می‌ساختیم انتظار نداشتیم که میراثی از آن به جا بماند. در واقع، وقتی فیلم را می‌ساختیم، شرایط پرهرج‌ومرجی وجود داشت."

راسل پیش‌تر در مصاحبه با "جیمی فالن" اعتراف کرده بود که اولین فیلمنامه‌ی "گلادیاتور" به نظر او "بسیار بد" بوده است: "تهیه‌کننده نمی‌دانست که من به یک کپی از فیلمنامه دسترسی پیدا کرده‌ام اما گفت: "نمی‌خواهم اسناد را برای تو ارسال کنم، برای اینکه واکنشی نشان نخواهی داد.""

به گزارش ۳۰نما، کرو به تازگی در مصاحبه با یک ایستگاه رادیویی استرالیایی از برخورد عجیب خود با "کانیه وست" نیز گفته است. او می‌گوید چند بار با وست ملاقات کرده اما "جالب‌ترین" ملاقاتش با این رپر زمانی روی می‌دهد که وست در هتل دورچستر لندن مزاحم شام کرو و "سم بورگس" بازیکن راگبی انگلیسی می‌شود.  

کرو به یاد می‌آورد: "کانیه به آنجا آمد چون شنیده بود من قرار است بیایم و گفت: "می‌توانم بیایم و کنار شما باشم؟" آمد و چند دامپلینگ و نمی‌دانم چه خورد. کامپیوترش را با خود آورده بود. چیزهایی که روی‌شان کار می‌کرد را مرور می‌کرد."

وست مشخصاً روی تک آهنگ "فورفایوسکندز" کار می‌کند که با همکاری "پل مک‌کارتی" و "ریحانا" و در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. ترانه‌ این آهنگ در یک روز خاص از هفته روی می‌دهد و ریحانا می‌خواند که می‌خواهد روز دوشنبه به خانه برگردد.

کرو توضیح می‌دهد: "هنوز بیرون نیامده بود. در مقطعی، سم شروع کردن به هم‌خوانی با آهنگ، اما اشعارش را نمی‌دانست. می‌توانستم ناراحتی را در چشمان کانیه ببینم. گفتم: "سم، اشعارش را درست نمی‌خوانی، روز هفته را اشتباه می‌گویی. بورگس گفت: "روزش چه فرقی می‌کند. روزش مهم است کانیه؟" کرو پاسخ کانیه را به یاد می‌آورد: "کانیه فقط نگاهی به آن سوی میز کرد و گفت: "بله، روزش مهم است.""

کرو به زودی فیلم "مختل" را روی پرده خواهد داشت.

 

راسل کرو کانیه وست گلادیاتور 2 گلادیاتور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین