کد خبر: 50871 A

"تنت" نولان از اکران کنار گذاشته شد/ اعلام دو فیلم جایگزین

"تنت" نولان از اکران کنار گذاشته شد/ اعلام دو فیلم جایگزین

فیلم نولان که ۱۵۰ دقیقه است نیم ساعت بیشتر از مدت زمانی است که سینمای چین اجازه اکران داده است و از این و یا باید سانسور شود و یا باید اصلاً اکران نشود.

ایران آرت: دو فیلم سینمایی اکشن "بلادشات" و "دولیتل"، اولین فیلم‌های هالیوودی‌اند که قرار است تا در تاریخ ۲۴ جولای بعد از تعطیلی سینماها در چین به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران شوند.

فیلم حماسی ۱۹۱۷ در هفته بعد به عنوان دومین اکران بزرگ سینمایی نمایش داده خواهد شد. این خبر یک روز بعد از آنکه مسئولین سینمایی چین به برخی از سالن‌های سینما چراغ سبز نشان دادند منتشر شد.

به گزارش فارس، حدود ۶ ماه تعطیلی از نظر مالی ضرر زیادی به سینماها و استودیوهای سینمایی در چین زده است. مدیریت فیلم چین گفته است که تنها سالن‌های سینمایی که در محدوده کم‌خطر قرار دارند می‌توانند از ۲۰ جولای اکران داشته باشند.

اما سرنوشت اکران فیلم مهم "تِنِت"(Tenet) اثر "کریستوفر نولان" چه خواهد شد؟ فیلمی که به عنوان ناجی سینماهای آمریکا و حتی جهان معرفی شده است.

طبق گزارش های منابع مختلف چین اعلام کرده که مخاطبین سینمارو مدت محدودی، نهایتاً دو ساعت می‌توانند در سالن‌ها بمانند. بنابراین فیلم نولان که ۱۵۰ دقیقه است نیم ساعت بیشتر از مدت زمانی است که سینمای چین اجازه اکران داده است یا باید سانسور شود و یا باید اصلاً اکران نشود که در این صورت یکی از اصلی‌ترین پروژه‌هایی که می‌توانست سینما را در چین نجات ببخشد از بین خواهد رفت.

چین هنوز تاریخ اتمام این محدودیت را اعلام نکرده است. برادران وارنر که تا کمتر از چهار هفته‌ دیگر باید "تنت" را در اغلب بازارهای جهانی اکران کند، هنوز واکنشی به این محدودیت و تأثیر احتمالی آن نشان نداده است.

 

نولان سینمای چین تنت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین