کد خبر: 50909 A

دیوید شویمر از جزئیات قسمت ویژه "فرندز" گرفت/ ماجرای رد کردن نقش راس

دیوید شویمر از جزئیات قسمت ویژه "فرندز" گرفت/ ماجرای رد کردن نقش راس

شویمر درباره ضبط قسمت ویژه سریال فرندز گفت: قرار است در ماه آگست اتفاق بیفتد، اواسط ماه آگست. اما راستش را بخواهید، یک یا دو هفته‌ی دیگر منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه پیش می‌آید.

ایران آرت: دیوید شویمر در شوی "جیمی فالن" از پیشرفت ویژه‌برنامه‌ گردهمایی سریال "دوستان" گفت. او می‌گوید شبکه‌ی HBO Max در نظر دارد فیلمبرداری این پروژه که با پاندمی کووید-۱۹ به تعویق افتاده بود را در ماه آگست انجام دهد. 

شویمر به فالن می‌گوید: "قرار است در ماه آگست اتفاق بیفتد، اواسط ماه آگست. اما راستش را بخواهید، یک یا دو هفته‌ی دیگر منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه پیش می‌آید و آیا برای فیلمبرداری بی‌خطر است یا نه. اگر نباشد تا زمانی که شرایط لازم مهیا شود صبر می‌کنیم."

شویمر که در سریال سیت‌کام شبکه‌ NBC نقش "راس گلر" را بازی کرده، این ویژه‌برنامه‌ بدون فیلمنامه را "یک مصاحبه‌ی واقعاً لذت‌بخش" توصیف می‌کند که با "چند غافلگیری کوچک دیگر" همراه است. در این پروژه شویمر برای اولین بار در ۱۶ سال گذشته در کنار دیگر ستارگان سریال از جمله "جنیفر انیستون"، "کورتنی کاکس"، "لیسا کودرو"، "مت له‌بلانک" و "متیو پری" ظاهر خواهد شد. 

به نوشته سایت 30نما، فیلمبرداری این ویژه‌برنامه قرار بود بهار امسال انجام شود و همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max روی ایر برود اما پاندمی جهانی کرونا مانع شد. عوامل و بازیگران سریال برای فیلمبرداری به استودیوی "استیج ۲۴" برادران وارنر در بربنک بازخواهند گشت. کارگردانی ویژه‌برنامه به "بن وینستون" سپرده شده و او در کنار "دیوید کرین"، "مارتا کافمن" و "کرین برایت" خالقین سریال، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

شویمر در بخش دیگری از مصاحبه با فالن توضیح می‌دهد که به سبب تجربه‌ی ناخوشایندش در یک سریال دیگر، در ابتدا بازی در نقش راس را رد کرده است. او در مصاحبه‌ی دیگری با "اینترتینمنت تونایت" بار دیگر تأکید کرد که انتخاب بازیگران تماماً سفیدپوست برای "دوستان" اشتباه بوده است: "واقعاً احساس می‌کنم که راس باید با افرادی از نژادهای دیگر، زنانی از تمامی نژادهای دیگر قرار می‌گذاشت. احساس می‌کنم اینکه به اندازه‌ی کافی از نژادهای دیگر نمایندگانی وجود نداشت کار اشتباهی بود."

او اضافه می‌کند که با این حال سریال "دوستان" اقدامات مثبتی را انجام داده است: "کارهای فوق‌العاده‌ای هم انجام شد. به یاد می‌آورم که در اپیزود اول، شخصیت من همسرش را به خاطر یک زن از دست داد."

 

سریال دوستان سریال فرندز دیوید شویمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین